Két crossover és egy szedán után itt a Lynk & Co negyedik típusa, egy pofás terepkupé.

Habár a negyedik a sorban, az újdonság neve mégis Lynk & Co 05 – a 04-es modell, egy kompakt ferdehátú, majd később érkezik.

Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 1
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 2

Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak

Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 13
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 14
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 15
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 16
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 17
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 18
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 19
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 20
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 21
Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 22
Fotó megosztása:

Az autó külső megjelenésén felfedezhetők a Volvo társmárkájának jellegzetes stíluselemei. A belső tér ugyanakkor teljesen egyedi, a fekvő állású, hatalmas érintőképernyő például méretét és elhelyezését tekintve is szokatlan – nem lepődnénk meg, ha kiderülne, végül máshová költöztetik majd.

A Volvo CMA padlólemezére épülő 05-ös 1,5 literes, háromliteres turbómotort kaphat, amely önmagában vagy villanymotorral és nagy akkuval társítva (plug-in hibrid) hajtja majd az autót.

Már terepkupéja is van a svéd-kínai autógyártónak 23

A márka jövőre érkezik Európába, de a 05-ös a hírek szerint kizárólag Kínának készül.