Alumíniumból esztergált, repülőgép-formában végződő oldalsó díszcsík, egyedi piros-fehér-kék fényezés (amely a Concorde programban részt vevő mindkét országot, Nagy-Britanniát és Franciaországot, illetve a British Airways és az Air France légitársaságokat szimbolizálja), Concorde-ot mintázó dekorációk a tetőlemezen és az ajtókárpitokon, a repülőgépek bőrülésének jellegzetes színét idéző kárpitozás, Concorde feliratok és az utolsóként (napra pontosan 16 éve, 2003. november 26-án) repülő példány lajstromszáma egy küszöbbe ágyazott plaketten: ha nem tudnánk, talán akkor is rájönnénk, hogy az Aston Martin DBS Superleggera ezen példánya kifejezetten az 50 éve bemutatott Concorde szuperszonikus utasszállító emlékére készült.

Vannak még elrejtett gegek: a vezetőoldali napellenző hátoldalára felhímezték a Concorde sebességét (2,04 Mach, azaz 2499 km/óra) és utazómagasságát (60 ezer láb, azaz 18 300 méter), a tetőkárpiton hangrobbanást ábrázoló grafika látható, a biztonsági övek csatját alumíniumból marták ki, a váltófülek pedig a Concorde hajtóművének titán sűrítőlapátjaiból készültek.

A hajtáslánc nem változott: az 5.2 V12-es turbómotor legnagyobb teljesítménye 725 LE, a nyomatéki csúcs 900 Nm. A végsebesség 340 km/óra, az autó 3,4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, illetve 6,4 mp alatt 160 km/órára.

Limitált szériával köszönti a jubiláló Concorde-ot az Aston Martin 2

Az autóból mindössze tíz darab készül. Az árat nem hozták nyilvánosságra, viszont a bevétel egy részét egy hátrányos helyzetű gyermekeket felkaroló aviatikai alapítvány javára ajánlották fel.