A Nissannak és az igazán sportos modellekért felelős Nismónak is bőven van tapasztalata abban, hogy mi teszi az autót izgalmassá a vezető számára. Ezért aztán legfrissebb modelljükre olyan részletek kerültek, amik pont ezt sugallják. A markáns, fekete hűtőrács és a fekete gyorsítócsíkok, a látványos lökhárító-szélesítések és spoilerek azonnal jelzik, hogy mivel van dolga az embernek.

Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 1
Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 2

Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan

Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 10
Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 11
Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 12
Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 13
Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 14
Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 15
Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 16
Fotó megosztása:

A belteret sem hagyta érintetlenül a Nismo. Ahogyan egy igazi sportmodellhez illik, az első üléseket kicserélték jóval sportosabb kagylókra, melyekben a hatpontos övnek is van hely. A kormány háromküllős, lapított alsó résszel és piros középjelzővel.

Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 17

Mindez pedig egy Nissan Noteban, ami a japánok kis méretű, családi egyterűje. Az optikán sokat dolgoztak, de a motorokhoz nem nyúltak, így a legerősebb változat, az e-Power Nismo S is csupán 136 lovas teljesítményt és 320 Nm nyomatékot kínál. Ez egy hibrid hajtáslánc, mely 1,2-es, háromhengeres benzinmotorból és egy kis, 1,5 kWh-s akkumulátorból áll.

Furcsa sportmodellt mutat be Japánban a Nissan 18