Az ezüstszürke autó egyetlen Bond-filmben sem bukkant fel, de megegyezik azzal, amelyet a 007-es ügynök a Goldfingerben (1964) és a Tűzgolyóban (1965) vezetett. Tizenhárom módosítást hajtottak végre a kocsin: sárvédőibe gépfegyvereket szereltek, keréktárcsáiban gumilyukasztók bújnak meg, hátsó ablakát fel-le húzható golyóálló ernyő védi.

Az 1965-ben gyártott autót az Eon Productions stúdió bocsátotta árverésre, a Tűzgolyó amerikai promóciós rendezvényein használták annak idején. A világon csak három példány ismert a James Bond-rajongók számára álomautónak számító modellből.

Az RM Sotheby’s aukciósház előztesen 4 és 6 millió dollár közötti leütési árral számolt. A vevő kilétét nem hozták nyilvánosságra.

A ritka autónak eddig három privát tulajdonosa volt, köztük egy autómúzeum, ahol 35 éven át volt kiállítva.