2001 és 2008 között három típus Type S verziójával nyűgözte le az Acura észak-amerikai vásárlóit. A megnövelt motorteljesítmény, a módosított kormányáttétel, a feszesebb felfüggesztés és a több típushoz kizárólagos opcióként kínált kézi váltó egyértelműen az autózást élménynek, nem pedig helyváltoztatásnak tekintő ügyfeleket célozta meg, de aztán hamvába holt a koncepció.

Sportautó a Honda luxusmárkájától 1
Sportautó a Honda luxusmárkájától 2

Sportautó a Honda luxusmárkájától

Sportautó a Honda luxusmárkájától

Sportautó a Honda luxusmárkájától 21
Sportautó a Honda luxusmárkájától 22
Sportautó a Honda luxusmárkájától 23
Sportautó a Honda luxusmárkájától 24
Sportautó a Honda luxusmárkájától 25
Sportautó a Honda luxusmárkájától 26
Sportautó a Honda luxusmárkájától 27
Sportautó a Honda luxusmárkájától 28
Sportautó a Honda luxusmárkájától 29
Sportautó a Honda luxusmárkájától 30
Sportautó a Honda luxusmárkájától 31
Sportautó a Honda luxusmárkájától 32
Sportautó a Honda luxusmárkájától 33
Sportautó a Honda luxusmárkájától 34
Sportautó a Honda luxusmárkájától 35
Sportautó a Honda luxusmárkájától 36
Sportautó a Honda luxusmárkájától 37
Sportautó a Honda luxusmárkájától 38
Fotó megosztása:

Most viszont visszatérhet, méghozzá két éven belül: ezt előlegezi meg a most leleplezett Acura Type S Concept. Bár kupéról van szó, az Acura két külön modellben gondolkodik. A piaci viszonyokat ismerve legalább az egyik szabadidő-autó kell hogy legyen.

Sportautó a Honda luxusmárkájától 39

Műszaki adatokat nem közöltek a tanulmányautóról, azt azonban elárulták, hogy aerodinamikai elemei, valamint keréktárcsái kovácsolt karbonszálas kompozit anyagból készültek, a fékeket pedig a Brembo szállítja.

a videó a hirdetés után indul