Két japán tuningműhely, az Artisan Spirits és a Kuhl egyszerre jutott arra a következtetésre, hogy ideje megépíteni a frissen bemutatott Lexus LM luxusbusz sportosabb kiadását.

Még hogy egy buszlimuzin nem lehet dögös? 1

Toyota Alphard by Kuhl

Mivel a Lexus LM valójában egy továbbfejlesztett Toyota Alphard, a Kuhl pedig már épített az utóbbiból egy igen merész tuningmodellt, tulajdonképpen nem sok munkájuk akadt. A Toyotát a porba ültették, erősen peres abroncsokkal szerelt kerekeit bedöntötték, az autó első köténye szinte az aszfaltot súrolja. A Lexus-féle verzióhoz (nyitóképünkön) ehhez képest óvatosan nyúltak hozzá, bár a kerékdobokat teljesen kitöltő abroncsok miatt így is csak akkor használható az autó, ha állítható légrugókat szereltnek alá.

Még hogy egy buszlimuzin nem lehet dögös? 2

Az Artisan Spirits még szolidabb munkát végzett, szerény ültetés, kevés króm – sőt, szinte semmi króm, inkább a feketére helyezték a hangsúlyt a B és C oszlopok, a motorházfedél és a tetőlemez esetén. No, nem fóliázták ezeket a felületeket, hanem karbonlemezre cserélték. Ez már igazán stílusos, főleg, ha a tulajdonos vásárol hozzá egy Lexus RC F Track Editiont is, amely szintén szénszálas motorházfedéllel és tetőlemezzel villant.

Még hogy egy buszlimuzin nem lehet dögös? 3