A Mercedes X-osztály mellett a Jeep Gladiator a piac egyetlen prémium (márkanevet viselő) pickupja. Ára még sem Európában, sem az USA-ban nem ismert, ám a Wrangler meredek alapárát ismerve nem kétséges, hogy amikor piacra lép, meglehetősen drágán fogja szállítani a téglát, a deszkát, a trágyát.
A minden évben megrendezett Jeep Safari márkatalálkozóra mindenesetre az aktuális slágertermékből készítette el szokásos tanulmányautóit a Mopar, a Jeep belső tuningcége.
Jeep Wayout





Jeep Flatbill
Sivatagi utazásra termett a tanulmányautó, amely ezúttal nem főszereplő, csupán szállítójármű: két krosszmotor is elfér a platóján kialakított rögzítőrendszeren. A hátfal eltávolítható, a motorok mozgatását beépített, kihúzható rámpa segíti. A hasmagasság 10 centivel nőtt.
Jeep M-715 Five-Quarter
Az ötnegyedes elnevezés a rég múlt idők 1,25 tonna teherbírású teherautóira utal, ahogy a kocsi megjelenése is: az 1968-as M-715 típust keltették újra életre az alacsony vászontetős, megerősített futóművű (a gyári laprugók helyett csavarrugókat építettek be), fejtámla nélküli ülésekkel szerelt autóban. A gyári 3.6 V6 motor helyébe egy 6.2 V8-ast építettek be, teljesítménye 700 lóerő körül van.
Jeep J6
Minimál Jeep, maximális pickup: a széria dupla fülkét egy üléssorosra vágták vissza, így hosszabb lehetett a plató. A letisztult megjelenés egyetlen dísze a rengeteg nagy teljesítményű kiegészítő reflektor.
Jeep Gladiator Gravity
Klausztrofóbiás vevői kedvéért elkészítette a Gladiator hálós tetejű, nyitott ajtós verzióját is a Jeep; a sziklamászó hangulatot combvastagságú küszöbvédő rudazat és 5 centis futóműemelés erősíti.
Jeep JT Scrambler
A nyolcvanas évek szín- és formavilága köszön vissza, ötcentis futóműemeléssel, a motort tápláló légbevezető rostélyokkal, bőségesen mért rakományrögzítő pontokkal, bronzszínű felnikkel.