Az eddigi V6 helyett kompresszoros V8-as benzinmotor hajtja a Range Rover Sentinel páncélautót. A teljesítmény így 340 helyett 380 lóerő, amire szükség is van, hiszen egytonnányi extra tömeget cipel magával az autó – ennyit nyom a VR8-as tanúsítvány szerinti golyó- és robbanásvédelmet nyújtó páncéllemez, illetve –üveg.

Izmosabb a páncélozott Range Rover 1
Izmosabb a páncélozott Range Rover 2

Izmosabb a páncélozott Range Rover

Izmosabb a páncélozott Range Rover

Izmosabb a páncélozott Range Rover 16
Izmosabb a páncélozott Range Rover 17
Izmosabb a páncélozott Range Rover 18
Izmosabb a páncélozott Range Rover 19
Izmosabb a páncélozott Range Rover 20
Izmosabb a páncélozott Range Rover 21
Izmosabb a páncélozott Range Rover 22
Izmosabb a páncélozott Range Rover 23
Izmosabb a páncélozott Range Rover 24
Izmosabb a páncélozott Range Rover 25
Izmosabb a páncélozott Range Rover 26
Izmosabb a páncélozott Range Rover 27
Izmosabb a páncélozott Range Rover 28
Fotó megosztása:

Defekttűrő abroncsok helyett maguk a felnik képesek 50 kilométeren át max. 80 km/óra sebességgel vinni az autót, ha megsérül a gumi.

A Sentinel teteje is védett a robbanástól, támadás esetére vészkijáratot alakítottak ki rajta, az utasok megafonon keresztül kommunikálhatnak a külvilággal. A vezető a dupla érintőképernyős Touch Pro Duo kezelőfelületen keresztül vezérelheti a fedélzeti funkciókat.

Izmosabb a páncélozott Range Rover 29

A terepalkalmasság megegyezik az alapkivitelekével.

A megújult Sentinel világpremierje március 5-én lesz.