5,7 literes V8-as benzinmotorja miatt annyi esélye sem volna a Toyota Sequoia szabadidőjárműnek Európában, mint hógolyónak egy tűzhányó gyomrában. Kár, mert rengeteg helyet és komoly terepképességeket kínál; az átlagembernek sokoldalúbb és megfizethetőbb megoldást jelent, mint a luxusterepjáróként kategorizált Land Cruiser.

Az észak-amerikai óriás választéka mindazonáltal eddig meglehetősen idétlen volt: létezett egy fapados verzió hátsó- vagy összkerékhajtással (felező, diffizár, ahogy kell), valamint egy sportverzió, ami viszont kizárólag két hajtott kerékkel volt elérhető.

Most itt a harmadik változat, ami a kettő erényeit egyesíti. A TRD Pro elöl-hátul hajt, futóművét pedig túlméretezett, feszesebb Fox lengéscsillapítókkal és ezekhez társuló puhább rugókkal tették sokoldalúbbá.

Sem a 381 lóerős, 544 Nm nyomatékú motorhoz, sem a hatfokozatú automata váltóhoz nem nyúltak, kapott viszont bőven optikai és funkcionális tuningot az autó: előbbit egyedi hűtőmaszk (rajta böszme Toyota felirattal) és speciális felnik, utóbbit masszív kartervédő lemez és robusztus csomagtartó keret képviseli. A leglátványosabb változtatás a katonai zöld fényezés, ami kizárólag ehhez a verzióhoz rendelhető – kár, hogy a fotókon nem ez látható.

A csomagtér 1,9-3,4 köbméteres lehet, ülőhelyből viszont csak hét van, nem nyolc: a második üléssorban két különálló fotel várja az utasokat. A bőrkárpitozást TRD hímzés díszíti, a padló már funkcionálisabb, vízálló szőnyegeket kapott. Android Auto, Apple CarPlay, valamint a Toyota teljes vezetőtámogató arzenálja segíti a hétköznapokban az utasokat.

Forrás: Smarter Media, Toyota