Mausefalle, azaz egérfogó: így nevezik a világ leglátványosabb lesiklópályájának tartott Streif legmeredekebb, 85 százalékos (42,5 fokos) felső szakaszát.

A kitzbüheli Hahnenkamm-hegy oldalában azonban ezúttal nem lefelé, hanem felfelé történtek az események: az Audi dupla villanymotort szerelt fel az e-tron egy speciális kivitelének hátsó tengelyére, így a hárommotorosra kiegészített villanyautó összesen 370 kW teljesítménnyel és 8920 Nm nyomatékkal vágott neki az emelkedőnek. Havon persze önmagában mindez kevés, ezért a 19 colos kerekekre szöges gumikat szereltek.

Sípályán ment fel az Audi villanyautója 1
Sípályán ment fel az Audi villanyautója 2

Sípályán ment fel az Audi villanyautója

Sípályán ment fel az Audi villanyautója

Sípályán ment fel az Audi villanyautója 9
Sípályán ment fel az Audi villanyautója 10
Sípályán ment fel az Audi villanyautója 11
Sípályán ment fel az Audi villanyautója 12
Sípályán ment fel az Audi villanyautója 13
Sípályán ment fel az Audi villanyautója 14
Fotó megosztása:

Az autót vezető Mattias Ekström ralikrossz- és DTM-bajnok maga sem hitte volna, hogy felmegy az autó az emelkedőn, de persze felment, és sem a beépített bukókeretnek, sem annak a biztonsági rendszernek nem jutott szerep, ami egy acélsodrony segítségével fogta volna meg az autót, ha az irányíthatatlanná válik.

A flúgos kaptatásról készült filmet alább láthatjátok, az interjú után.

a videó a hirdetés után indul

a videó a hirdetés után indul