Azt már rég tudjuk, hogy a Mercedes-Benz G-osztályból messze nem a kifejezetten munkára termett változatok adják az eladások javát. Még csak nem is az elegánsabb, takarékosabb dízel verzió, hanem a borzalmasan erős és sokat fogyasztó AMG. Az is világos, hogy minél őrültebb limitált szériával rukkolnak elő belőle a luxuskabriótól a hatkerekűig, annál gyorsabban elkapkodják. Hát persze, hogy van, akiknek ez sem elég. Nekik szól például ez a 700 lóerős szörnyeteg.

Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 1
Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 2

Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci

Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci

Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 10
Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 11
Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 12
Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 13
Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 14
Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 15
Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 16
Fotó megosztása:

A Brabus és Mansory helyett ezt a G63 AMG-t a kevésbé ismert Urban Automotive vette kezelésbe. Az alapot a legfrissebb változat adta, mely jóval modernebb lett elődjénél, de formailag változatlan maradt. Az angol tuningcég 50 milliméterrel szélesítette ki a G-t, amihez főként karbon elemeket használtak. A díszítésnél is megmaradtak a könnyű anyagnál, ezért a tető légterelői és a pótkerék takarója is ebből készült.

Igazi fenyítő lett ez a 700 lóerős G-Merci 17

A G63-as 4 literes, biturbós V8-as motorja gyárilag 585 lóerőt teljesít, ami még ezt a hatalmas autót is 4,5 másodperc alatt gyorsítja 100-as tempóra. A végsebessége 220 km/órára korlátozott. Az Urban 700 lóerőig húzta a 23 colos felniken guruló panelházat, így 0,5 másodperccel javult a gyorsulási adat.