Üreges hátsó féltengelyek, átdolgozott szívócső, kisebb klímakompresszor és alumínium futóműelemek csökkentik az új modellévre átdolgozott Lexus RC F tömegét.

Az első lengőkarok merevebb perselyeket kaptak, szilárdabb a fogasléc rögzítése, ahogy a motorbakok is, így az 5.0 V8 szívómotor kisebb veszteséggel adja le teljesítményét, amit az észak-amerikai piacra 472 lóerőre növeltek; Európában marad a 464 lóerő. A forgatónyomaték 520 Nm. A váltó ugyanaz, mint eddig, de lerövidítették a végáttételét, így javult a gyorsítóképesség: az újonnan bevezetett rajtautomatikával 4,5 másodperc alatt ugrik százra az autó.

Megújult a Lexus legsportosabb kupéja 2

Az RC F egyedi Michelin Pilot Sport 4S abroncsokat kapott, amelyek tartósabbak, csökkentik az alulkormányozottsági hajlamot, és jobb oldalirányú tapadást biztosítanak.

A dizájn alig változott: újak a LED-es fényszórók, a hűtőrács alján perem húzódik, hátul egyszerűbb rajzolatú lökhárítót és módosított lámpákat találunk.

Megújult a Lexus legsportosabb kupéja 3