A Toyota Racing Development (TRD) céges tuningműhely vette kezelésébe a Toyota Camry észak-amerikai változatát. A TRD-pakkot nem a hibrid verzióhoz, hanem a 301 lóerős 3.5 V6-oshoz kínálják, amit mifelénk alighanem forgalmazni sem fognak, de ettől még érdekes a végeredmény.

A Toyota sportosztályán 15 mm-rel leültették a futóművet, megerősítették a padlólemezt, új rugókat és lengéscsillapítókat építettek be, valamint feszesebbek a kanyarstabilizátorok.

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 1
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 2

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 13
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 14
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 15
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 16
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 17
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 18
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 19
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 20
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 21
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 22
Fotó megosztása:

A motorhoz nem nyúltak, de a kipufogó ércesebben szól, ráadásul speciális végcsövet kapott az autó.

Az utastérben ugyanazzal a piros tematikával találkozunk, mint a megnövelt tárcsákba harapó féknyergeknél és a TRD-emblémáknál: piros cérnával varrták a fejtámaszokba a cég logóját, pirosak a kormánykerék öltései, valamint a biztonsági öv is.

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 23
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 24

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 32
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 33
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 34
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 35
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 36
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 37
Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 38
Fotó megosztása:

Ugyanezt a kivitelt kapja az Avalon TRD is, beleértve a 19 colos, matt fekete keréktárcsákat is. Ezek az Avalonnál kettő, a Camry esetében 1,3 kilóval könnyebbek a szériakerekeknél.

A csomagokhoz komplett aerodinamika csomag is tartozik, első splitterrel, küszöbtoldatokkal, diffúzorral és hátsó légterelővel.

Sportosította leendő európai csúcsmodelljét a Toyota 39