Szélesebb, laposabb hűtőmaszk segít megkülönböztetni az új gyártású R8-asokat; elöl szélesebb splitter, hátul magasabbra nyúló diffúzor emeli a sportos hangulatot.

A motortérben új (felárért szénszálas) burkolat alá került a légszűrő, a lényeg mégsem ez, hanem a megnövelt motorteljesítmény, amelynek pontos mértékéről azonban nem nyilatkozik a gyártó – majd a 2019 elejére időzített premier alkalmával nyilván kiderül.

Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 1
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 2

Még erősebb, még dögösebb az Audi R8

Még erősebb, még dögösebb az Audi R8

Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 25
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 26
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 27
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 28
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 29
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 30
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 31
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 32
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 33
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 34
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 35
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 36
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 37
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 38
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 39
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 40
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 41
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 42
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 43
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 44
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 45
Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 46
Fotó megosztása:

Annyit viszont már most elárultak, hogy az ESP áthangolásának köszönhetően 100-ról másfél, 200-ról öt méterrel rövidebb lett a fékút – ez nyilván az opciós karbon-kerámia fékrendszerrel értendő. Ebben az új üzemmódok (száraz aszfalt, nedves aszfalt, hó) bevezetése is szerepet játszik.

A kormányművet is áthangolták, pontosabbak a reakciók, részletgazdagabb a visszajelzés.

Még erősebb, még dögösebb az Audi R8 47