2018-at írunk, egyetemre járnak azok, akik az ezredfordulón születtek. Vajon ők mit tudnak kezdeni az olyan hagyományos értékekkel, minőséggel, technológiával, kézműves munkával, ami naggyá tette a Bentley-hez hasonló autógyártókat?
A kérdés nem költői: a Bentley a brit királyi képzőművészeti egyetem (RCA) diákjait kérte fel, hogy képzeljék el, milyen lesz a brit luxus 2050-ben. A kérdés túlmutat az autóiparon, de természetesen az automobil áll a figyelem középpontjában.
Az egyik pályázó szerint a jövő autója képes lesz szelektíven kiszűrni vagy beengedni a hangokat, így mindig a hangulatunknak megfelelő, kellemes hangkörnyezetben utazhatunk.
Az egyik pályázó szerint a jövő autója képes lesz szelektíven kiszűrni vagy beengedni a hangokat, így mindig a hangulatunknak megfelelő, kellemes hangkörnyezetben utazhatunk.
Fotó megosztása:
Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában.
Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában.
Fotó megosztása:
Egy harmadik álmodó szerint az autó, mint olyan, teljesen eltűnik, helyette fenntartható transzkontinentális utazójárművekkel fogunk közlekedni, és ezzel teljesen lényegtelenné válik, hogy a világ melyik pontján élünk.
Egy harmadik álmodó szerint az autó, mint olyan, teljesen eltűnik, helyette fenntartható transzkontinentális utazójárművekkel fogunk közlekedni, és ezzel teljesen lényegtelenné válik, hogy a világ melyik pontján élünk.
Fotó megosztása:
A huszonnégy pályamunkából kiválasztott négy terv közül az utolsó a hagyományos brit eleganciára és etikettre helyezte a hangsúlyt, a ki- és beszállás művészetét elemezve az önjáró gépkocsik korában.
A huszonnégy pályamunkából kiválasztott négy terv közül az utolsó a hagyományos brit eleganciára és etikettre helyezte a hangsúlyt, a ki- és beszállás művészetét elemezve az önjáró gépkocsik korában.
Fotó megosztása:
Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában.
Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában.
Fotó megosztása:
Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában.
Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában.
Fotó megosztása:

Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában.

Egy harmadik álmodó szerint az autó, mint olyan, teljesen eltűnik, helyette fenntartható transzkontinentális utazójárművekkel fogunk közlekedni, és ezzel teljesen lényegtelenné válik, hogy a világ melyik pontján élünk.

A huszonnégy pályamunkából kiválasztott négy terv közül az utolsó a hagyományos brit eleganciára és etikettre helyezte a hangsúlyt, a ki- és beszállás művészetét elemezve az önjáró gépkocsik korában.