A mindennapi használati érték fenntartása mellett igyekezett tovább fejleszteni az NSX menetdinamikáját a Honda. Ezért a 2019-es modell elöl 26, hátul 19 százalékkal keményebb kanyarstabilizátorokat kapott. Szintén merevebbek a hátsó kerékagyak és a lengőkar-perselyek, de ez még nem minden.

Áthangolták a Sport Hybrid SH-AWD hajtáslánc, az elektromos szervokormány, a VSA menetstabilizáló rendszer, valamint az aktív lengéscsillapítás vezérlő szoftverjét. Utóbbi komfort állásban még puhább lett, ugyanakkor megőrizte a pályahasználathoz elengedhetetlen, ultra feszes beállítási opciót is.

A módosításokkal összhangban egyedi Continental SportContact 6 abroncsokat szerelnek az autóra; ezeket kifejezetten az NSX-hez fejlesztette ki a cég.

Sok kicsi sokra megy: a változtatások eredményeként a 2019-es modell 2 másodperccel gyorsabban megy körbe a suzukai versenypályán, mint az idei típus.

A belső égésű motor sem maradt változatlan: újak a befecskendezők, módosították a turbófeltöltőt, valamint új részecskeszűrőt szereltek fel, így az NSX teljesíti az Euro 6d-TEMP emissziós normát.

Az autó megjelenése sem maradt a régi: megjelent a palettán egy narancssárga gyöngyház fényezés, amihez narancs féknyergek is rendelhetők, amennyiben a szintén opciós karbon fékek mellett döntünk. A hűtőmaszk felső kerete eddig krómozott volt, mostantól fényezett, maga a rács pedig fekete hálós szerkezetű.

Az utastérben farmerkék színvilágban kérhető az Alcantara/bőr kárpitozás, míg a teljes bőrkárpit pirosban is elérhető.