Négy év után elérkezett az idő a Fabia felfrissítésére, és a Škoda nem végzett félmunkát.

Az orr, beleértve a hűtőmaszkot, határozottabb, karakteresebb rajzolatot kapott, akárcsak a hátsó rész. A kerekek mostantól akár 18 colosak is lehetnek, a tető, az A-oszlop, a külső tükrök és a keréktárcsák pedig fekete, fehér vagy ezüst színben kérhetők.

Megújult a háromtagú motorpaletta. Mindegyik egyliteres, és mindegyik benzines; a turbómotorok részecskeszűrőt kaptak. A teljesítmény 75, 95 vagy 110 LE.

A Fabia mostantól alapáron kínálja a LED-es nappali világítást; opcióként a fényszóró és a hátsó helyzetjelző is lehet diódás.

Új vezetőtámogató rendszerek jelennek meg a színen, beleértve az adaptív távolsági világítást.

Az utastérben áttervezett műszeregység kapott helyet, javult a leolvashatóság. Újak a dekorfelületek, javult a felhasznált anyagok minősége. Kétszínű üléskárpitozás is kérhető.

Mind a négy oldalablak egy gombnyomással le-, illetve felhúzható, sőt, a távvezérlőről egyszerre vezérelhető az összes ablak.

Online infotainment rendszer, fedélzeti wifi, integrált tabletek, okostelefonról vagy internetről távvezérelhető ajtózárak, 6,5 colos színes érintőképernyő.

Simply Clever funkciók: dupla USB töltő aljzat a hátsó üléssoron, kiemelhető, akkus zseblámpa a kombi csomagterében.

Kifejezetten fényűző a Škoda Fabia Monte Carlo: fekete tetőoszlop, fekete tetőlemez, fekete küszöbök és fekete diffúzor, szénszáldekor a műszerfalon, fehér-piros öltésekkel varrott bőr sportülések, ajtópanel és középkonzol.