Műszaki adatok híján be kell érnünk a képekkel, de sebaj, hiszen a legfontosabb részlet már ezeken is látszik: a Jimny megőrizte alvázas felépítményét.

A képen hosszában beépített négyhengeres motorral látható az autó; az alapverziót 0,66 literes háromliteres turbó hajtja majd (nem biztos, hogy Európában is).

Váltóból ötfokozatú kézit vagy négyes automatát kap a modell, az összkerékhajtást a Suzuki Allgrip Pro rendszere biztosítja.

A műszerfal megmarad annak a puritán kezelőpultnak, aminek megismertük – persze érintőképernyős infotainment központtal, kormányra helyezett kapcsolókkal, digitális klímaszabályozással.

suzuki_jimny_gif

A Jimny háromféle kéttónusú és ötféle egyszínű fényezéssel lesz rendelhető – utóbbiak fehér, fekete, ezüst, szürke és a leghitelesebbnek ígérkező sötétzöld árnyalatúak, a divatra fogékony vásárlók sárga, kék és elefántcsont karosszériát kérhetnek fekete tetőlemezzel.