A kínai vásárlók nincsenek különösebben oda a kombikért, ugyanakkor rajonganak a nagyteljesítményű európai prémium autókért. Az Audi sajátos termékpolitikája miatt a kizárólag kombiként kínált RS6 eddig nem teljesedhetett ki a világ legnagyobb piacán, de német lapértesülések szerint ennek vége szakadhat: úgy tudni, a frissen bemutatott A6 hamarosan érkező szupersport-verziója lépcsőshátú kivitelben is elkészül.

Nem véletlenül írtunk szupersportot: a másik nagy hír ugyanis, hogy jelentős teljesítményugrásra számíthatunk az RS6 nyolchengeres turbómotorjától. Míg a jelenlegi modell alapkivitelében 560, Performance csomaggal 605 lóerős volt, a következő széria alapból tudja majd a 605 lóerőt, extra gyári tuninggal pedig akár a 650 lóerős teljesítmény sem lesz elérhetetlen. Az eredetileg a Porsche több modellje és a Lamborghini Urus crossover számára kifejlesztett blokk 3,5 másodperc alatt gyorsíthatja 100 km/órára az RS6-ost.

Az első (2002-2004) és második (2008-2010) generációs Audi RS 6 szedánként is létezett.