Új négyhengeres motorokkal, adaptív futóművel és gazdagabb technológiai tartalommal frissült a C-osztály kupé és kabrió kivitele.

A kínálat új tagja a C 200 EQ Boost: a másfél literes blokk 184 lóerejét alkalmanként további 14 lóerővel toldja meg a 48 voltos hálózatról táplált elektromos segédmotor; a hibrid hajtáslánc a fékenergia visszanyerésére, illetve vitorlázásra (a motor leállítására tolóüzemben) is képes.
A másik újonc a kétliteres C 220 d 194 lóerővel: a blokk lökettérfogata, beépítési mérete és tömege egyaránt kisebb az elődmotorénál, a fogyasztás csökkent (akár 4,6 l/100km), a teljesítmény nőtt.
A C 43 AMG megújulása persze mindkettőnél látványosabb: az eddigi 367 helyett 390 lóerős a 3.0 V6 turbómotor, álló helyzetből 4,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra a kupé, a kabrió egy tizeddel lomhább csupán.

Alapáras a LED-es fényszóró, felárért különösen nagy hatótávolságú mátrix LED fényszóró is kérhető.

Átrajzolták a belső teret, opcióként teljesen digitális műszeregység rendelhető, illetve újdonság a 10,25 colos, szélesvásznú központi monitor (szintén feláras tétel).

A két állásban szabályozható lengéscsillapításhoz változó geometriájú kormánymű társul.

Az autó kulcs nélküli nyitási és indítási rendszeréhez még külön jeladó sem kell: a kocsi felismeri a vezető vagy az utas mobiltelefonját, és nyitja az ajtókat.

A vezetőtámogató rendszerek az S-osztály szintjére emelkedtek; az adaptív tempomatot a navigációs rendszer vezérli, az autó képes az automatikus sávváltásra. A riasztóberendezés érzékeli, ha nekimennek a parkoló autónak, és telefonon riasztja gazdáját.