Az Európai Bizottság hétről hétre közzéteszi azt a listát, amelyen az Unió tagországaiban frissen visszahívott tartós fogyasztási cikkek – köztük az autóipari visszahívások is – szerepelnek. Az alább leírtak természetesen csupán vázlatosan ismertetik a problémák jellegét; ha felmerül a gyanú, hogy autót (motorod, traktorod, buszod…) érintett, mindenképp fordulj a forgalmazóhoz, ilyen esetekben ő a tuti tudás forrása.

Tescom 20-1100
(Gyártás: 2017. február – október)
A 7,0 literesnél nagyobb lökettérfogatú, CNG üzemű motorokhoz gyártott nyomásszabályozó egység (regulátor) tömítőgyűrűje sérülten került beépítésre, ezért a szolenoid szelepnél szivárgás léphet fel; az elszabaduló gáz robbanásveszélyes.

VW Sharan / CC
Audi A3
(Gyártás: 2016. szeptember – november)
Az első utasoldali légzsák gázfejlesztőjének hibás hegesztése miatt balesetben nem megfelelően nyílik ki a légzsák.

Lexus NX300h / RX450h
Toyota Prius
(Gyártás: 2015)
A légzsák nyomásérzékelőjének hibája miatt előfordulhat, hogy az elülső és/vagy oldal/függönylégzsákok balesetben nem nyílnak ki.

Ducati Scrambler / Multistrada / Monster / XDiavel / Panigale
Aprilia RSV4 – Tuono 1100
Husqvarna FS450
(Gyártás: 2015 – 2018)
Az első fék hibája miatt fékhatás-csökkenés és fokozott balesetveszély léphet fel.

Honda Civic, CR-V, Jazz, Insight
(Gyártás: 2009. november – 2010. november)
A légzsák nyitásakor túlságosan nagy nyomás épül fel a légzsákban, a gázfejlesztő fém háza megrepedhet, apró fémdarabok repülhetnek az utastérbe.

Peugeot 4008
Citroën C4 Aircross
(Gyártás: 2016)
A motorvezérlő egység alkatrészének meghibásodása miatt a motor menet közben megállhat.