Egetverő 500 lóerő percenkénti 8250-es fordulatszámon: ezt tudja a Porsche 911 GT3. Ennyi erő miszlikbe tépne egy olyan finom kis szerkezetet, mint a Porsche Boxster, ezért mielőtt beépítenék abba, visszaveszik a teljesítményét – tudomásunk szerint nagyjából 430 lóerőre.

Ez is számottevően több persze, mint a modell eddigi csúcs-erőforrásának, a 2,5 literes, négyhengeres turbómotornak a 365 lóereje (Boxster GTS), de nem ez a lényeg, hanem a szívómotor spontánabb gázreakciója, súgták meg a Porsche mérnökei.

Nem akármilyen Boxsterbe fogják beépíteni az óriási blokkot: a hírek szerint a rég várt Spyder kivitel  kaphatja meg az utcai versenymotort. Az autó elődjéhez hasonlóan könnyített kivitelben, puritán szükségtetővel lesz kapható – utóbbi jól látszik nyitóképünkön.

A piaci bevezetésről egyelőre még nem beszélt a gyár, a modell világpremierjére minden bizonnyal még az idén sor kerül.