Az autógyártók nem tanulnak egymás hibáiból – szerencsére! Különben csupa sablonos gépkocsi születne, kockázatmentesen unalmas fizimiskával. A Jeep azonban elkövette ugyanazt a baklövést, amit előtte a Fiat (Multipla), a Nissan (Juke) és a Citroën (C4 Picasso) is, és amit a Hyundai Kona is követendőnek látott: összekeverte a testrészeket. Azzal, hogy az autó szemét (fényszóróját) nem az arc (homlokfal) megszokott pontján helyezte el, megzavarta a vásárlókat.

A ködfényszóró az utcai verziókon hangsúlyos házban kap helyet; a Trailhawk terepkivitelen (nyitóképünkön) épp csak egy pici fénypont, így nagyobb lehetett a terepszög.

Szerintünk jó volt az ötlet, mert kellenek szeretni valóan csúnya autók a piacra. A vásárlók egy része is így gondolta, a Jeep felső vezetésében azonban nem lehettek elégedettek az eladásokkal, mert a jövőre esedékes ráncfelvarrásra eltüntetik a furcsa, emeletes fénykupacot, és amennyire lehetséges, normalizálják a Cherokee megjelenését.

Mivel a műszaki részletek még nem ismertek (azon túl, hogy a típus „takarékosabb motorokat kap”), ezzel többé-kevésbé ki is merítettük a modellfrissítés ismertetését: hátul apróságok változtak csupán, és a beltérben is inkább optimalizáltak, mint újítottak.

A további tudnivalók január derekán, a világpremier idején érkeznek.