Valaki máris ráunt a Chironjára: először került kalapács alá a Bugatti új generációs hipertúrakupéja. Az 1400 lóerős tűzokádó sárkányért a várakozásokat meghaladó 3,77 millió dollárt, azaz egymilliárd forintot adott az új tulajdonos, az árban egy személyre szabott gyárlátogatás is benne foglaltatik, tesztvezetéssel egyetemben.

Nem ez volt azonban a Sotheby’s Mikulás-napi New Yorki-i árverésének a legdrágább tétele: egy 1959-es gyártású Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione, az 1451 GT alvázszámú versenyautó 17,99 millió dollárt, azaz 4,79 milliárd forintot ért meg valakinek. A Ferrari mindössze nyolc darabot gyártott ebből az alumínium karosszériás, burkolatlan fényszórós modellből; a most elárverezett példány a második volt a sorban, és az 1959-es Le Mans-i 24 órás versenyen ötödikként ért célba.

Az árverésen további kincsekre is sikeresen licitáltak, így egy 1952-es Jaguar C-Type,-ra (5,3 millió dollár) egy 1958-as Mercedes-Benz 300 SL Roadsterre (1,4 millió dollár), egy 1990-es Lamborghini LM002 terepjáróra (467 ezer dollár), egy ‘Giallo Ferrari’ kivitelű, 1992-es Lancia Delta HF Integrale Evoluzionéra (190 ezer dollár), valamint a néhai Steve Jobs BMW Z8-asára, amelynek 329 ezer dolláros végső árába Jobs eredeti mobiltelefonja, egy beépített Motorola Startac is benne foglaltatott.

Elkelt még 2,7 millió dollárért egy 1965-ös Aston Martin DB5 kabrió, 1,85 millióért egy 2014-es Pagani Huayra, valamint 1,73 millióért egy 2015-ös Weissach-csomagos Porsche 918 Spyder.