Mercedes-Benz V-osztály, Vito
(Gyártás: 2017. június 6-10.)
Öt napon át szerelték fel úgy a kerékcsapágyakat az első tengelyre, hogy azokat nem rögzítették rendesen. Leeshet a kerék.

Scania S 520 A 4×2 NA, R 520 B 6×2 NB és más modellek
(Gyártás: 2017)
Az akkumulátor-főkapcsoló nem felel meg a specifikációs előírásoknak, így akár menet közben megszűnhet a jármű áramellátása, ezzel együtt a kormányszervó, az ABS, a légzsák és a világítás is.

Audi Q3
(Gyártás: 2014. június – 2016. november)
Ha az elektromechanikus rögzítőfékkel hajtunk végre vészfékezést, a féklámpák nem gyulladnak fel, így a mögöttünk jövők nem értesülnek a vészhelyzetről, ami a hirtelen megnövekedő sebességkülönbség miatt veszélyhelyzetet okozhat.

Lancia Flavia
(Gyártás: 2010. augusztus – 2014. február)
A vezérlőegység hibája miatt balesetben nem rendeltetésszerűen lép működésbe a légzsák és az övelőfeszítő.

Piaggio Porter és Quargo
(Gyártás: 2012. május – 2017. május)
A rögzítőfék karjának tervezési hibája balesetet okozhat.

Polaris Ranger
(Gyártás: 2015. december – 2017. augusztus)
A felső kormányösszekötők elmozdulhatnak és leválhatnak a kormányszervó rögzítéséről, ami a kormányozhatóság megszűnését eredményezi.

Jaguar XF, XJ, XE és F-PACE
(Gyártás: 2016. szeptember – 2017. augusztus)
A digitális műszeregység képernyője menet közben elsötétülhet, majd egy idő után hirtelen újra bekapcsolhat, ami megzavarhatja a vezetőt.

Land Rover Range Rover és Range Rover Sport
(Gyártás: 2016. szeptember – 2017. augusztus)
A digitális műszeregység képernyője menet közben elsötétülhet, majd egy idő után hirtelen újra bekapcsolhat, ami megzavarhatja a vezetőt.

Semperit Van Grip 2
(Gyártás: 2017)
A DOT 6GOLJC8F1417 és 1517 kódokkal gyártott, 215/65R16C méretű abroncsokról leválhat a futófelület. Stabilitásvesztés, kormányozhatatlanság, fékezhetetlenség.

Dodge Sprinter
(Gyártás: 2003. június – 2006. augusztus)
A fékrendszer visszajelző lámpája meghibásodhat, így az esetleges fékhibákról nem értesül a vezető, ami szélsőséges esetben balesethez vezethet.