Nissan Qashqai
(Gyártás: 2013. szeptember – 2016. május)
A jobb hátsó kerékdob belső burkolata hozzáérhet a fékcsőhöz, és kidörzsölheti azt, ami a fékhatás romlását eredményezheti.

Husqvarna FE, TE, FX, TX, FC és TC
(Gyártás: 2018. modellév)
A féknyergeket hiányosan szerelték össze, ami akadályozhatja a fékrendszer működését.

Toyota Proace, Proace Verso
(Gyártás: 2016. március – 2017. március)
A klímakompresszort nem megfelelően rögzítették, a tartókonzol eltörhet, és az alkatrész kieshet a járműből.
Ugyanez a hiba a Proace francia testvérmodelljeinél is jelentkezett.

Aston Martin V8 Vantage
(Gyártás: 2010. július – 2012. augusztus)
Szoftverhiba okozhat nem megfelelő tengelykapcsoló-működtetést, az automata sebességváltó menet közben váratlanul üresbe ugorhat.

Nissan Tiida, Note
(Gyártás: 2005. augusztus – 2014. augusztus)
Az utasoldali légzsák indítótöltete bizonyos körülmények között elveszítheti eredeti tulajdonságait, így a légzsák működése kiszámíthatatlan lehet.

Aston Martin V8 Vantage
(Gyártás: 2010. július – 2013. szeptember)
A hidraulikus tengelykapcsoló egyik csatlakozóját nem megfelelően rögzítették, elfolyhat a szervofolyadék, ami a kuplung üzemzavarát és ezáltal közvetlen balesetveszélyt okozhat.

Toyota Hilux, Yaris
(Gyártás: 2011-2014)
A vezetőoldali légzsák gázfejlesztő berendezésének hibája abnormális intenzitású felfúvódást eredményez.

Toyota Hilux
(Gyártás: 2016. március-szeptember)
Az első lökhárítóból kifelejtettek egy ütéselnyelő elemet, így romlik a modell gyalogosvédelmi képessége gázolás esetén.

Aston Martin DB11
(Gyártás: 2016. október – 2017. június)
Az abroncsnyomás-felügyeleti rendszer hibás kalibrálása miatt a rendszer nem jelez, ha az abroncsokban az előírt minimum alá csökken a nyomás, ami balesetveszélyes helyzetet teremthet.

Triumph Street Cup
(Gyártás: 2016. július – 2017. április)
A vészvillogó vezetékei kormányzás közben elszakadhatnak, így megszűnhet az elakadásjelző funkció, ami áttételesen balesetveszélyes helyzetet teremthet.

Fuso Canter
(Gyártás: 2009. július – 2013. december)
Az üzemanyag-visszavezető csöveket olyan anyagból gyártották, amely nem áll ellen az olyan vegyszereknek, amelyek pl. tisztítás során érintkezésbe kerülhetnek a vezetékekkel. Ennek hatására a csövek megduzzadhatnak és kilazulhatnak, ami a folyadék elfolyását, az pedig tűzveszélyes helyzetet okozhat.