Jürgen Eberle szerencsés ember, hiszen amikor kitalálta ezt az elsőre elmebeteg dolognak tűnő házasítást, akkor a főnökei nem letolták, hanem inkább beszálltak a buliba. És milyen jól tették! Az E-osztály All-Terrain 4×4² fantázianevű szörnyetege annyira őrült dolog, hogy ezt látva – egy terepes E-osztályt házasítottak egy extrém G-osztállyal – még Ivan Vlagyimirovics Micsurin is megnyalta volna mind a tíz ujját.

Mint minden nagy dolog, ez is egy apró lépéssel, egy párcentis felfüggesztésemeléssel indult. Aztán Eberle úr mert nagyot álmodni és inkább az amúgy is elképesztően magas G 4×4² futóművét álmodta szerencsétlen E-Merci alá. Persze még a Mercedesnél sem lehet büntetlenül bármit bármivel összeépíteni, így a kísérleti nyúlként kapott All Terrain E-osztály teljes futóművét át kellett alakítani, hogy beférjen alá a portálhíd, illetve az R-osztály gigantikus kereke.

Az elkészült rettenet hasa 42 centire emelkedik az út és mindenféle göröngy fölé, ezzel az adattal még a HMMWV-t is megelőzi, ami csupán 41 centis hasmagassággal büszkélkedhet. Sajnos sem felező, sem differenciálzárak nincsenek a legdögösebb Mercedesben, pedig a látvány alapján zseniális terepjáró képessége lehet ennek a szörnyetegnek.