Nyugdíjazta az Espace 1,6 literes, 200 lóerős benzines turbómotorját a Renault. A helyébe lépő, vadonatúj konstrukció 1,8 literes lökettérfogattal, 225 lóerővel és 300 Nm nyomatékkal szolgálja ki a vezetőt. A Renault Sport részleg által kifejlesztett erőforrás az elődnél jobb gázreakciókat, közvetlenebb vezethetőséget nyújt – nem csoda, hiszen közvetlenül az Alpine A110 sportautóból emelték át, igaz, ott 252 lóerőt teljesít.

Sportmotort kapott a Renault Espace 1
Sportmotort kapott a Renault Espace 2

Sportmotort kapott a Renault Espace

Sportmotort kapott a Renault Espace

Sportmotort kapott a Renault Espace 40
Sportmotort kapott a Renault Espace 41
Sportmotort kapott a Renault Espace 42
Sportmotort kapott a Renault Espace 43
Sportmotort kapott a Renault Espace 44
Sportmotort kapott a Renault Espace 45
Sportmotort kapott a Renault Espace 46
Sportmotort kapott a Renault Espace 47
Sportmotort kapott a Renault Espace 48
Sportmotort kapott a Renault Espace 49
Sportmotort kapott a Renault Espace 50
Sportmotort kapott a Renault Espace 51
Sportmotort kapott a Renault Espace 52
Sportmotort kapott a Renault Espace 53
Sportmotort kapott a Renault Espace 54
Sportmotort kapott a Renault Espace 55
Sportmotort kapott a Renault Espace 56
Sportmotort kapott a Renault Espace 57
Sportmotort kapott a Renault Espace 58
Sportmotort kapott a Renault Espace 59
Sportmotort kapott a Renault Espace 60
Sportmotort kapott a Renault Espace 61
Sportmotort kapott a Renault Espace 62
Sportmotort kapott a Renault Espace 63
Sportmotort kapott a Renault Espace 64
Sportmotort kapott a Renault Espace 65
Sportmotort kapott a Renault Espace 66
Sportmotort kapott a Renault Espace 67
Sportmotort kapott a Renault Espace 68
Sportmotort kapott a Renault Espace 69
Sportmotort kapott a Renault Espace 70
Sportmotort kapott a Renault Espace 71
Sportmotort kapott a Renault Espace 72
Sportmotort kapott a Renault Espace 73
Sportmotort kapott a Renault Espace 74
Sportmotort kapott a Renault Espace 75
Sportmotort kapott a Renault Espace 76
Fotó megosztása:

A blokk módosított szívrendszert, optimalizált feltöltést és befecskendezést kapott, miközben minimális szinten (+5kg) tartották a tömegnövekedést. Takarékosságáról változó szállítású olajszivattyú, változó örvénylésű keverékképzés, valamint a szelephimbákon és a hengerfalon alkalmazott DLC (gyémántkeménységű) bevonat gondoskodik. Az üzemi hőmérséklet eléréséig csökkentett teljesítménnyel üzemel a motorhűtés.

A motor persze nem takarékosabb, de a korábbi 6,2 helyett csupán 6,8-ra nőtt az átlagfogyasztás, mondja a Renault – gondolkodhatunk azon, hogy tíz százalékos teljesítmény-növekedés megér-e tíz százalékos többletfogyasztást, de felesleges, hiszen mostantól csak ez a motor ál rendelkezésre az Espace-hoz. Meg persze a két 1,6 literes dízel, 130 és 160 lóerővel.

Sportmotort kapott a Renault Espace 77

A modellfrissítés további elemei az új titánszürke karosszériaszín, két új keréktárcsa (18, illetve 19 colos méretben), a szellőztetett első ülések, a színátmenetes szürke bőrkárpitozás, a LED-es belső világítás (kesztyűtartó, piperetükör, tárolórekesz), a továbbfejlesztett R-Link 2 kommunikációs-telefonintegrációs rendszer, a távoli rendszerhozzáférést biztosító My Renault alkalmazás (ősszel érkezik), a második és harmadik sori ülések egyszerű ledönthetősége (érintőképernyőről, csomagtartóban elhelyezett gombokkal, vagy mechanikusan, az üléseknél), illetve a motoros csomagtérajtó többcsatornás (távirányító, képernyő, lábmozgatás) vezérelhetősége.

Sportmotort kapott a Renault Espace 78

Ne feledkezzünk meg az Espace Executive kivitelről, amelynek második sorában különálló, fűthető, motorosan állítható ülések és tároló-könyöklő középkonzol, csomagterében pedig fa padlóborítást  és színes megvilágítást találunk. Az átalakítást utólag végzi el a gyár, ára 30.500 euró – plusz maga az autó, Initiale Paris kivitelben.

a videó a hirdetés után indul