Idén nyáron két másfél literes, háromhengeres motorral bővül a MINI Countryman kínálata. A MINI One Countryman benzines turbómotorja kétoldali változó szelepvezérlést, a vízhűtéses leömlővel egybeépített turbinaházat, valamint kovácsolt acél kiegyensúlyozótengelyt hoz. Legnagyobb teljesítménye 102 lóerő, maximális nyomatéka 180 Nm az 1250-3800/perc tartományban.

Álló helyzetből 11,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára, vagy 12,2 alatt, ha a hatfokozatú kézi váltó helyett hatos Steptronic robotváltót választunk. A végsebesség mindkét esetben 180 km/óra, a szabványos átlagfogyasztás abroncsmérettől függően 5,5-5,8 l/100 km között alakul.

A MINI One D Countryman változó geometriájú turbót, 2000 baron működő közös nyomócsöves befecskendezőt és kiegyensúlyozótengelyt kapott. Csúcsteljesítménye 116 LE, a legnagyobb forgatónyomaték 270 Nm, amit 1750 és 2250/perc között vehetünk igénybe. Az autó 10,9 mp alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 190 km/óra, átlagos fogyasztása 4,1-4,3 l/100 km.

Az eddigi motorkínálat változatlanul rendelkezésre áll.