Szeptembertől már a szalonokban kelleti magát a faceliftes Peugeot 308. Az összes ismert karosszéria-kivitelben egyszerre újuló modell minden felszereltségi szinten újrarajzolt, függőleges rácsozatú hűtőmaszkot és LED-es nappali világítást kap. Módosult az első lökhárító, méretesebb az alsó légbeömlő, hátul oroszlánkarom grafikát követ a lámpatest. Emellett az Allure, GT és GT Line kiviteleken alapáras lett a panoráma napfénytető.

Ami a vezetőtámogató rendszereket illeti, körbeért az evolúció: a 3008 fedélzetén megismert összes funkció jár vagy legalábbis rendelhető az alsó-középkategóriás rokonhoz. Nem kevesebb mint nyolc, összetett funkció segíti a sofőrt, az autonóm vészféktől a sávban tartó berendezésig.

Automata váltó esetén képes a teljes megállásra a gépkocsi távolságtartó rendszere. A parkolást teljesen rábízhatjuk az autóra, vagy támaszkodhatunk a 180 fok széles látószögű tolatókamerára.

Hajtásláncból is került új az autóba. A 308 az első Peugeot, amelybe beépítik az 1,5 literes BlueHDi 130 Stop&Start dízelmotort, míg a kizárólag a 308 GT modellhez kínált, 180 lóerős dízel új nyolcfokozatú, automata váltót kapott. A háromhengeres benzines alapmotort (82, 110, 130 LE) szintén lényegi pontokon dolgozták át, a cél a kipufogógázok tisztítása volt. A 130 lóerős verzióhoz új hatfokozatú váltó csatlakozik.

PEUGEOT_308_0905PROD_056_FR