Az eredetileg 1961-ben épített Circuit de Nevers Magny-Cours 4,4 kilométeres köre negyed évszázadon át adott otthont a Francia Nagydíjnak, ám egy évtizede már, hogy örökre távozott a Forma-1 a legendás pályáról.

Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba 1
Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba 2

Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba

Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba

Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba 9
Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba 10
Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba 11
Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba 12
Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba 13
Vegyél BMW-t, egy másikat kapsz mellé ajándékba 14
Fotó megosztása:

A BMW viszont most valami újba fogott a körpálya üzemeltetőivel, és együttműködésük alkalmából egy mindössze 10 darabos csomagot állított össze. A fő attrakció természetesen a BMW M4 Magny-Cours Edition, Competition csomaggal, 444 lóerővel, 20 colos felnikkel. Emellett szénszálas aerodinamikai elemek, valamint piros-fehér-kék sávozás teszi egyedivé a kocsit.

Ez azonban csak a kezdet. Mivel a Magny-Cours szerepel a Superbike világbajnokság naptárában, a BMW a szériában egyébként is versenyző S 1000RR sportmotor egy utcai példányát is hozzácsapta az ajánlathoz.

3-P90250629_highRes_partnership-between-

Mivel pedig két járművet nem lehet egyszerre megülni, a tulajdonosnak meg kell tanulnia beosztania az idejét. Ebben segíti a csomag harmadik eleme, egy BRM mechanikus kronográf.

A három tétel külön-külön is komoly értéket képvisel, és a csomagajánlat sem tette őket sokkal olcsóbbá: az egyedi kivitelű járművekért és időmérőért együtt 180 ezer eurót kell leszurkolni. Tíz csomag van, ha érdekel, siess.

sdr