
Felsorolni is bonyolult azt a rengeteg hibát, amelyet a 2006 során gyártott Peugeot Traveller / Citroën Spacetourer kisbuszoknál, illetve azok teherszállító verzióinál, a Peugeot Expert / Citroën Jumpy furgonoknál találtak. A hivatalos közlések külön említenek bizonyos hibákat, de miután ugyanerről a hat problémáról már két hete beszámoltak a francia típusokkal azonos Toyota Proace és Proace Verso típusoknál, nyugodtan vehetünk minden egy kalap alá. Szóval: (1) a tanksapka rosszul beillesztett tömítése üzemanyag-szivárgást okozhat, (2) leválhatnak a rosszul rögzített első lengéscsillapítók, (3) leválhat a földelés, ami a műszeregységtől a légzsákokon át a motorig minden rendszer megállását okozhatja, (4) rosszul meghúzott fékpedálrögzítő csavar miatt levegő mehet a rendszerbe, (5) beázhat a karosszéria, víz juthat a légzsákokba, (5) megrepedhetnek a túlhúzott kerékcsavarok, emiatt menet közben leeshet egy kerék; illetve rossz forgásiránnyal szereltek fel téli kerekeket, (6) rosszul rögzítették a kormányszervót, ami befolyásolhatja annak működését.

A 2016 augusztusa és októbere között gyártott Pulsar, illetve a 2016 szeptemberi Note típusoknál hibás pirotechnikai töltet miatt előfordulhat, hogy nem nyílik ki a függönylégzsák.

A 2014 októbere és 2016 novembere közötti gyártásban túl közel került az első ablaktörlőmotor kábelkötege az ablaktörlő kar mechanikájához. A kábel megsérülhet, a rövidzárlat miatt megállhat az ablaktörlő.

Az előző generációs Fiat Ducato (250-es széria) ismeretlen számú példányánál nem megfelelő anyagból készült hátsó laprugókat építettek be; a rugók eltörhetnek.

A 2016. augusztus vége és szeptember vége között gyártott Peugeot 508 első oldallégzsákjaiban hibás összetételű a pirotechnikai patron, előfordulhat, hogy oldalirányú ütközésnél nem nyílnak ki a légzsákok.

Akinek 2016 utolsó negyedévében gyártott Volkswagen Golf, Golf Variant, Scirocco, Passat, Tiguan, Touran, Sharan vagy Touareg típusú autója van, figyeljen: a gyárban rossz nyomatékkal húzták meg a kerékcsavarokat, így menet közben leeshetnek a kerekek, illetve nem megfelelő forgásiránnyal szereltek fel téli abroncsokat.

Az 1999. július és 2003. január között gyártott BMW 3, BMW 5 és BMW X5 típusokba hibás (a hiba leírása alapján a hírhedtté vált Takata gyártmányú) légzsákokat szereltek be, aktiváláskor túl nagy erővel nyílnak, és fémalkatrészekkel szórják meg az utasokat. A hiba pikantériája, hogy az autók eredetileg hibátlanok voltak: csak azok a példányok érintettek a visszahívásban, amelyeken annak idején egy másik visszahívás során légzsákműködtetőt cseréltek. Pech.

A 2016/17-es modellévbe tartozó 1290 Super Duke GT motorkerékpárokon szivárgó üzemanyag-vezeték idézhet elő tűzveszélyes helyzetet.

Egy igazi ínyencség maradt a végére: a 2016-os gyártású Can-Am Maverick X3 terepbohóckodó járgány fogasléces kormányművét nem kielégítően zsírozták meg, ezért a kormány menet közben megszorulhat.