A Lamborghini háza táján az S hagyományosan a továbbfejlesztett modelleket megillető jelzés, és nem méltatlanul került az Aventador neve mellé.

Még tökéletesebb lett a Lamborghini Aventador 1

Teljesen átdolgozták az aerodinamikai adottságokat, extra légbeömlők, vaskos kerékívek, megnövelt első splitter, módosított kivitelű, felárért szénszálas műanyagból legyártott hátsó diffúzor szerepel a listán.

Az eredmény több esztétikainál: az első tengelyre ható leszorító erő, 130 százalékkal (!) nőtt, míg a közegellenállást is meghatározó áramlástani hatásfok a hátsó szárny állásától függően 50-400 százalékkal javult.

Az eredmény több esztétikainál: az első tengelyre ható leszorító erő, 130 százalékkal (!) nőtt, míg a közegellenállást is meghatározó áramlástani hatásfok a hátsó szárny állásától függően 50-400 százalékkal javult.

Vadonatúj funkció a Lamborghini arzenáljában a négykerék-kormányzás; a rendszer 5 ezredmásodperc alatt reagál a vezető parancsaira. Szintén új fejlesztés az aktív felfüggesztés, az összkerék-kormányzás miatt a geometriáig hatóan kellett újrafejleszteniük a futóművet.

Vadonatúj funkció a Lamborghini arzenáljában a négykerék-kormányzás; a rendszer 5 ezredmásodperc alatt reagál a vezető parancsaira. Szintén új fejlesztés az aktív felfüggesztés, az összkerék-kormányzás miatt a geometriáig hatóan kellett újrafejleszteniük a futóművet.

A rendelkezésre álló üzemmódok között megjelent az EGO, amiben a másik három (utcai, sport, verseny) opciókon túl számos lehetőség közül választhat a pilóta. Alapáras az Apple CarPlay integráció, a vezetői környezet testre szabható, opcióként teljes telemetriai berendezés is kérhető.

A rendelkezésre álló üzemmódok között megjelent az EGO, amiben a másik három (utcai, sport, verseny) opciókon túl számos lehetőség közül választhat a pilóta. Alapáras az Apple CarPlay integráció, a vezetői környezet testre szabható, opcióként teljes telemetriai berendezés is kérhető.

A motor 700 helyett 740 lóerős, a nyomaték 690 Nm. Optimalizálták a változó szelepvezérlést és a változó hosszúságú szívócsövet is. A maximális fordulatszám 8350 helyett 8500/perc, részterhelésen csak hat henger fut a tizenkettőből. A kipufogórendszer is új, 20 százalékkal könnyebb lett, a gázok három végcsövön át távoznak.

A motor 700 helyett 740 lóerős, a nyomaték 690 Nm. Optimalizálták a változó szelepvezérlést és a változó hosszúságú szívócsövet is. A maximális fordulatszám 8350 helyett 8500/perc, részterhelésen csak hat henger fut a tizenkettőből. A kipufogórendszer is új, 20 százalékkal könnyebb lett, a gázok három végcsövön át távoznak.

Egyedi Pirelli P Zero abroncsokon gurul az autó, alapfelszerelés a karbon-kerámia fékrendszer, 100-ról 31 méteren áll meg az autó. A végsebesség 350 km/óra, álló helyzetből 2,9 mp alatt ugrik százra az autó.

Egyedi Pirelli P Zero abroncsokon gurul az autó, alapfelszerelés a karbon-kerámia fékrendszer, 100-ról 31 méteren áll meg az autó. A végsebesség 350 km/óra, álló helyzetből 2,9 mp alatt ugrik százra az autó.