Nyomaték, nyomaték, nyomaték: az elektromos autók első számú menetdinamikai fegyvere elképesztő gyorsítóképességük. A piacra újonnan belépni kívánó Lucid ehelyett hajtásláncának teljesítményével kápráztat, bár legyünk őszinték: az 1000 lóerő önmagában kevés információ, jó volna tudni, hány villanymotor, milyen hajtásképlettel mozgatja az autót. Kisebb, jobb hatásfokú és megbízhatóbb – ez a legkonkrétabb tájékoztatás, amit kapunk a motorokról.

Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 1
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 2

Újabb elektromos luxusautó a láthatáron

Újabb elektromos luxusautó a láthatáron

Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 13
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 14
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 15
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 16
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 17
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 18
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 19
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 20
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 21
Újabb elektromos luxusautó a láthatáron 22
Fotó megosztása:

Hasonlóan semmitmondó az akkumulátor leírása: állítólag a rendszeres gyorstöltés sem teszi tönkre, egy feltöltéssel pedig közel 650 kilométert tudunk majd megtenni.

A fényszórók sem akármilyenek, mellettük a szokásos LED-fények is energiapazarló őskövületnek számítanak. Több ezer apró lencse vetíti a fényt az útra, alkalmazkodva a helyzethez.

Lucid-Air_Concept-2016-1600-07

Az utastér természetesen extra tágas, és szinte teljes egészében üveg veszi körül. Az ülések hátul is szabályozhatók, hátra dönthetők, mint valami luxusszedánban, a kényelemről a mozgási energiát árammá átalakító légrugózás és autonóm vezetési rendszer gondoskodik, és hogy ne legyen unalmas a tespedés, 29 hangszórós megahifi kínál zenei élményeket.