Az XC90-nel és a leendő új generációs S60-nal közös padlólemezre épül a svédek jelenlegi kínálatának legnépszerűbb tagja, a középkategóriás XC60 szabadidőjármű második generációja.

A márciusi világpremier előtt erősen elmaszkírozva róják tesztköreiket az autó prototípusai. Így is felismerhető azonban néhány markáns részlet, így például a nyártól már forgalomba is kerülő modell farán egyértelműen köszönnek vissza az ismerős törésvonalak.

Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 1
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 2

Lecserélik a legnépszerűbb Volvót

Lecserélik a legnépszerűbb Volvót

Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 12
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 13
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 14
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 15
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 16
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 17
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 18
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 19
Lecserélik a legnépszerűbb Volvót 20
Fotó megosztása:

A kompakt XC40 és az elegáns XC90 közé beékelődő újonc utasteréről nincsenek fényképeink, de nem is kell: ahogy az orrkialakítás, úgy nyilván a beltér is a 90-es széria diktálta irányba mozdul majd el.

A kétliteres, négyhengeres motorokból egyelőre kettő darab lesz elérhető, mindkettő dízel: a D4 190, a D5 235 lóerővel. Később T8 hibrid verzióra is számítunk.

A Volvo szokása szerint hatalmas léptekkel fejleszti vezetőtámogató technológiát, így várhatóan az XC60 fedélzetén is bemutatkozik majd legalább egy újszerű funkció, a már ismert számos technológia mellett.

Volvo XC60 kémfotó (6)