J50 – magyarázni sem kell, miért így nevezte el új, limitált szériás autóját a Ferrari, és még mielőtt azt gondolnánk, stílusosan ötven darab készül a házon belüli formatervező részleg által megálmodott autóból, ki kell hogy ábrándítsunk: mindössze tíz, azaz tíz példányban állítják elő a Ferrari 488 alapjain nyugvó roadstert – ezt a tízet viszont teljes mértékben a szerencsés vásárló igényei szerint állítják majd össze.

Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban 1
Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban 2

Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban

Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban

Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban 9
Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban 10
Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban 11
Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban 12
Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban 13
Elképesztő roadsterrel ünnepel a Ferrari Japánban 14
Fotó megosztása:

A formaterv azt a korszakot idézi, amikor a Ferrari hivatalosan is megjelent Japánban, ízlésesen ötvözve az idejétmúlt, de máig vérpezsdítő részleteket (mint a lapos, széles orrt kettéosztó fekete sáv, vagy a sisakrostélyt idéző üvegfelület) napjaink dizájnelvárásaival.

Az átlátszó burkolat alá ültetett 3.9 V8 motor 690 lóerős kiadása szénszálas torkokon keresztül lélegzik, hűtését a donormodellhez képest egymáshoz közelebb tolt hűtők végzik, a masszív hátsó szárnyra az ültetett szélvédőkeretnek köszönhetően több levegő jut.

160714-car-Ferrari_J50_int_02

A kétszer kettes zárófények alatt hatalmas diffúzor feszít, az egyedi kárpitozású ülések felett szénszálas tetőpanel húzódik, kivéve persze, ha kivesszük.

A J50 áráról nem nyilatkozott a Ferrari, de aligha lesz szükséges: biztosak vagyunk benne, hogy mind a 10 darab elkelt azon az exkluzív eseményen, ahol leleplezték a különleges Ferrarit.

160713-car-Ferrari_J50_int_01