A Suzukival kötött megállapodás után a Flaar hajóihoz a japánok által gyártott benzinüzemű motorokat használja, így ezentúl a hajótesteket és a motorokat együtt, menetkész hajóként vehetik majd át az ügyfelek. A Magyar Suzuki nyilatkozata szerint az együttműködés fő eleme a közös termékfejlesztés és a kész termékek értékesítésének támogatása mindkét fél részéről, így a továbbiakban a Flaar és a Suzuki márka közös kommunikációval és képzési programmal erősíti az együttműködést a siker érdekében. Mezey Zoltán igazgató szerint a leginkább sport- és munkacélra felhasznált hajóikat főként Magyarországra adják el, de németországi kereskedőjükön keresztül több termékük került már Németország tavaira, ezen kívül Svájcban és Olaszországban is találkozhatunk magyar gyártású vitorlásokkal.  A cég az elmúlt évben összesen 17 hajót gyártott, a Suzukival kötött megállapodás után azonban ennek majdnem a dupláját szeretnék eladni 2016-ban. SuzukiFlaar_rs_k Jelenleg egy 5,3 méter hosszú motoros hajón dolgoznak, ami méreténél fogva alkalmas lehet balatoni munkahajónak vagy folyókon hobbi szintű felhasználásra is. A tervezésnél már teljes mértékben a Suzuki által szállított motorok paramétereit tartják szem előtt. Ígéretük szerint a készülő hajtó  egy jövőbeni bővebb termékpaletta első darabja lesz, amit elérhető áron kínálnak majd. Ez a filozófia illeszkedik a Suzuki jelenlegi arculatához is. A Flaar igazgatója hozzátette, hogy a kedvtelési célú hajók piacán világszerte és hazánkban is a motoros hajók eladása van túlsúlyban, a jelenleg 80 százalékos arány folyamatosan növekszik, így az új termékpalettával és a Suzukival kötött együttműködéssel a kezdetben csak vitorlásokkal, majd 2013-tól motoros hajókkal is foglalkozó cég jelenleg alacsony piaci részesedése is növekedésnek indulhat majd.