Megújult a győri Audi 1
Megújult a győri Audi 2

Megújult a győri Audi

Megújult a győri Audi

Megújult a győri Audi 29
Megújult a győri Audi 30
Megújult a győri Audi 31
Megújult a győri Audi 32
Megújult a győri Audi 33
Megújult a győri Audi 34
Megújult a győri Audi 35
Megújult a győri Audi 36
Megújult a győri Audi 37
Megújult a győri Audi 38
Megújult a győri Audi 39
Megújult a győri Audi 40
Megújult a győri Audi 41
Megújult a győri Audi 42
Megújult a győri Audi 43
Megújult a győri Audi 44
Megújult a győri Audi 45
Megújult a győri Audi 46
Megújult a győri Audi 47
Megújult a győri Audi 48
Megújult a győri Audi 49
Megújult a győri Audi 50
Megújult a győri Audi 51
Megújult a győri Audi 52
Megújult a győri Audi 53
Megújult a győri Audi 54
Fotó megosztása:

Szintén a sportosabb megjelenést szolgálja az átrajzolt, sarkosabb, szélesebb hűtőmaszk. Hátul a módosított diffúzor fölé határvonalat húztak, a lámpatestek vízszintes tájolásúak, és a színválaszték is kibővült: nem kevesebb mint öt vadonatúj árnyalat jelent meg a palettán.

Szintén a sportosabb megjelenést szolgálja az átrajzolt, sarkosabb, szélesebb hűtőmaszk. Hátul a módosított diffúzor fölé határvonalat húztak, a lámpatestek vízszintes tájolásúak, és a színválaszték is kibővült: nem kevesebb mint öt vadonatúj árnyalat jelent meg a palettán.

Ahogy kívül, belül is jelentősek a változások. A vezető mostantól akár a nagyobb modellekből ismert virtuális műszerfalról is tájékozódhat a dolgok állásáról, ha ilyet nem kér, központi 7 colos monitoron jelenik meg az átdolgozott MMI interfész. Az Android és iPhone csatolás ma már magától értetődő.

Ahogy kívül, belül is jelentősek a változások. A vezető mostantól akár a nagyobb modellekből ismert virtuális műszerfalról is tájékozódhat a dolgok állásáról, ha ilyet nem kér, központi 7 colos monitoron jelenik meg az átdolgozott MMI interfész. Az Android és iPhone csatolás ma már magától értetődő.

Emellett a sofőr újratervezett kormányt markolászhat, helyzetét kormányfűtés és masszázsfunkciós vezetőülés teheti irigylésre méltóvá, és akkor még nem szóltunk a szintén új hangszigetelő szélvédőről, amiért plusz pénzt sem kell fizetni. Emellett a sofőr újratervezett kormányt markolászhat, helyzetét kormányfűtés és masszázsfunkciós vezetőülés teheti irigylésre méltóvá, és akkor még nem szóltunk a szintén új hangszigetelő szélvédőről, amiért plusz pénzt sem kell fizetni.
A biztonság jegyében sávban tartó automata, gyalogosfelismerővel kombinált ráfutásgátló rendszer, félautonóm dugókövetés (távolság- és iránytartás), valamint a sofőr rosszulléte esetén az autót biztonságosan megállító automatika is szerepel a kínálatban.

A biztonság jegyében sávban tartó automata, gyalogosfelismerővel kombinált ráfutásgátló rendszer, félautonóm dugókövetés (távolság- és iránytartás), valamint a sofőr rosszulléte esetén az autót biztonságosan megállító automatika is szerepel a kínálatban.

A felszereltségi szinteket átdolgozták, a sportos S Line mellett megjelenik egy elegáns, látványos kivitel is, ráadásul ezek a modellváltozatok nem csak belső, de külső stílusjegyeikben is egyediek.

A felszereltségi szinteket átdolgozták, a sportos S Line mellett megjelenik egy elegáns, látványos kivitel is, ráadásul ezek a modellváltozatok nem csak belső, de külső stílusjegyeikben is egyediek.

Megújult a három benzines erőforrásból és ugyanennyi dízelből álló motorkínálat is. A legfontosabb újdonság az egyliteres, háromhengeres turbómotor, 115 lóerővel, 200 Nm nyomatékkal. Az 1.4 TFSI részterhelésen két hengerrel üzemel, 150 LE és 250 Nm a mérlege.

Megújult a három benzines erőforrásból és ugyanennyi dízelből álló motorkínálat is. A legfontosabb újdonság az egyliteres, háromhengeres turbómotor, 115 lóerővel, 200 Nm nyomatékkal. Az 1.4 TFSI részterhelésen két hengerrel üzemel, 150 LE és 250 Nm a mérlege.

Vadonatúj darab a 190 lóerős 2.0 TFSI, amely 1500 és 4200 között 320 Nm-t küld a szintén új fejlesztésű, hétfokozatú DSG váltó felé, ahonnan akár mind a négy kerékre is mehet tovább. Új belépő dízel a 110 lóerős 1.6 TDI, régi ismerős a kétliteres dízel 150 vagy 184 lóerővel (340, illetve  380 Nm).

Vadonatúj darab a 190 lóerős 2.0 TFSI, amely 1500 és 4200 között 320 Nm-t küld a szintén új fejlesztésű, hétfokozatú DSG váltó felé, ahonnan akár mind a négy kerékre is mehet tovább. Új belépő dízel a 110 lóerős 1.6 TDI, régi ismerős a kétliteres dízel 150 vagy 184 lóerővel (340, illetve 380 Nm).

Opciókén 15 mm-rel ültetett sportfutómű, illetve 25 mm-rel mélyebb S Line felfüggesztés kérhető. A 16-19 colos keréktárcsák között számos új dizájn található, a gyári szerelésű abroncsokat kedvezőbb gördülési ellenállású darabokra cserélték.

Opciókén 15 mm-rel ültetett sportfutómű, illetve 25 mm-rel mélyebb S Line felfüggesztés kérhető. A 16-19 colos keréktárcsák között számos új dizájn található, a gyári szerelésű abroncsokat kedvezőbb gördülési ellenállású darabokra cserélték.

A család két ökomodellje, az e-tron konnektoros hibrid és a g-tron kettős CNG-benzin üzemű verzió változatlanul folytatja pályafutását; előbbi pilótája 204, utóbbié 110 lóerővel gazdálkodhat.

A család két ökomodellje, az e-tron konnektoros hibrid és a g-tron kettős CNG-benzin üzemű verzió változatlanul folytatja pályafutását; előbbi pilótája 204, utóbbié 110 lóerővel gazdálkodhat.

A végére maradt a csemege: az Audi S3 tíz lóerővel erősebb és (duplakuplungos váltó megrendelése esetén) 20 Nm-rel nyomatékosabb lett. Így immár 310 LE és kerek 400 Nm áll a vezető rendelkezésére. Újdonság, hogy az ESP és a többtárcsás S-Tronic (DSG) váltó egyaránt egyedi vezérlést kapott, így még sportosabb, még dinamikusabb az autó.

A végére maradt a csemege: az Audi S3 tíz lóerővel erősebb és (duplakuplungos váltó megrendelése esetén) 20 Nm-rel nyomatékosabb lett. Így immár 310 LE és kerek 400 Nm áll a vezető rendelkezésére. Újdonság, hogy az ESP és a többtárcsás S-Tronic (DSG) váltó egyaránt egyedi vezérlést kapott, így még sportosabb, még dinamikusabb az autó.

Az új Audi A3 család tagjai májustól rendelhetők, az első átadásokat nyárra ígéri a gyár.

Az új Audi A3 család tagjai májustól rendelhetők, az első átadásokat nyárra ígéri a gyár.