Hibrid modellekkel szeretné bővíteni kínálatát a Subaru, és ennek egyik pillére lesz az a globális padlólemez, amelyre az új generációs Impreza is épül. A biztonság és a vezetési élmény terén egyaránt újat, többet kínáló platformra új formavilágú karosszériát emeltek, amely a márka dizájnelemeit az eddigieknél agresszívabban, pimaszabbul használja. Az sem mellékes, hogy az autó nagyobb elődjénél: a tengelytáv 2,5 centivel, a teljes hosszúság és a szélesség 4-4 centivel nőtt, miközben az autó egy centivel alacsonyabb, ami a tágasabb férőhely mellett javítja a légellenállását.
Az új vázszerkezet 70 százalékkal merevebb, ami az alacsonyabb tömegközépponttal, a kettős keresztlengőkaros hátsó futóművel, valamint a közvetlenül a karosszériához rögzített, ezért 50 százalékkal kisebb oldaldőlést engedélyező hátsó stabilizátorral együtt kiemelkedően élvezetes vezethetőséget ígér. Ugyanakkor az egyenesfutás is javult, ami a komfortot segíti elő. A formai és felszereltségi részletekbe felesleges is belemenni, azok alighanem változnak az európai bevezetéssel, nem úgy az aktív nyomatékvektor szabályozás, ami egyes kivitelekhez társítható.