Hibrid modellekkel szeretné bővíteni kínálatát a Subaru, és ennek egyik pillére lesz az a globális padlólemez, amelyre az új generációs Impreza is épül. A biztonság és a vezetési élmény terén egyaránt újat, többet kínáló platformra új formavilágú karosszériát emeltek, amely a márka dizájnelemeit az eddigieknél agresszívabban, pimaszabbul használja. Az sem mellékes, hogy az autó nagyobb elődjénél: a tengelytáv 2,5 centivel, a teljes hosszúság és a szélesség 4-4 centivel nőtt, miközben az autó egy centivel alacsonyabb, ami a tágasabb férőhely mellett javítja a légellenállását.

Ilyen lesz az új Subaru Impreza 1
Ilyen lesz az új Subaru Impreza 2

Ilyen lesz az új Subaru Impreza

Ilyen lesz az új Subaru Impreza

Ilyen lesz az új Subaru Impreza 9
Ilyen lesz az új Subaru Impreza 10
Ilyen lesz az új Subaru Impreza 11
Ilyen lesz az új Subaru Impreza 12
Ilyen lesz az új Subaru Impreza 13
Ilyen lesz az új Subaru Impreza 14
Fotó megosztása:
  Az új vázszerkezet 70 százalékkal  merevebb, ami az alacsonyabb tömegközépponttal, a kettős keresztlengőkaros hátsó futóművel, valamint a közvetlenül a karosszériához rögzített, ezért 50 százalékkal kisebb oldaldőlést engedélyező hátsó stabilizátorral együtt kiemelkedően élvezetes vezethetőséget ígér. Ugyanakkor az egyenesfutás is javult, ami a komfortot segíti elő. A formai és felszereltségi részletekbe felesleges is belemenni, azok alighanem változnak az európai bevezetéssel, nem úgy az aktív nyomatékvektor szabályozás, ami egyes kivitelekhez társítható. Subaru Impreza Ami a biztonságot illeti, az új vázszerkezet 40 százalékkal több energiát képes elnyelni, emellett egy sor élvonalbeli elektronikus segédrendszert kínál. Külön említést érdemel az a funkció, amely nem csak riaszt, ha tolatás közben akadályt észlel, hanem automatikusan fékez is.