A Jeep presztízskérdést csinál abból, hogy minden terméke komoly terepalkalmassággal rendelkezzen. Ugyanakkor mindent lehet még jobban csinálni – erre szolgálnak a Trailhawk modellváltozatok, amelyek a Cherokee (2013) és a Renegade (2014) családokat gazdagítják. Most a legnagyobb típust is utolérte az offroadosítás. A hátsó elektronikus sperrdifivel megtámogatott Quadra-Drive II összkerékhajtási rendszernél ütősebbet nem építettek még a Grand Cherokee alá; a rendszer bármelyik hátsó kerékre képes összpontosítani a hajtóerő 100 százalékát.

Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 1
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 2

Luxusterepjáró, sárdíszítéssel

Luxusterepjáró, sárdíszítéssel

Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 17
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 18
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 19
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 20
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 21
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 22
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 23
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 24
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 25
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 26
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 27
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 28
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 29
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 30
Fotó megosztása:
Érdekes, hogy pontosan ugyanezt a hajtásláncot kapta meg a Grand Cherokee Summit luxusverzió, amelyet a Trailhawkkal egy időben mutattak be. Ám míg a Summit polírozott felnikkel, nyersbőr tetőkárpittal, színes bőrülésekkel, elegáns beltéri tónusokkal, aktív utastéri zajcsillapítással és 825 wattos Harmon Kardon hifivel kényezteti az öltönyös vásárlókat, a Trailhawk arra büszke, hogy olyan helyeken is összesározhatjuk, ahová még testvérei sem biztos, hogy eljutnak. Ennek érdekében egyedi terephangolással építették be a modellhez választható légrugózást, ami nagyobb rugóutat és fokozott artikulációs képességet jelent. A nagy csirke hasát védőlemezek óvják a sérülésektől, a motorházfedélen pedig ott a többi Trailhawk típusról ismert csillogásgátló, matt fekete matrica.
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 31
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 32

Luxusterepjáró, sárdíszítéssel

Luxusterepjáró, sárdíszítéssel

Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 54
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 55
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 56
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 57
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 58
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 59
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 60
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 61
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 62
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 63
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 64
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 65
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 66
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 67
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 68
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 69
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 70
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 71
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 72
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 73
Luxusterepjáró, sárdíszítéssel 74
Fotó megosztása:
Ez azonban még csak a kezdet. A homlokfal leszerelhető, így a 29,8 fokos első terepszög hirtelen 36,1 fokra növelhető. A hasmagasság az adaptív légrugózásnak köszönhetően módosítható, maximális értéke 274 mm. Egyszerre funkcionális és rettentő látványos a rikító pirosra festett vonószem. Aki akar, kérhet flancos 20 colos kereket, de alapkivitelben 18 colos felnik járnak az autóhoz, kevlár-erősítésű terepabroncsokkal. Alapfelszerelés a tetősín is, ugyanakkor a küszöbvédő elem feláras extra. 2017 Jeep® Grand Cherokee Trailhawk Az utastérben  itt is bőr és nyersbőr várja az utasokat, mint a Summitnál, ám a színvilág a lehető legegyszerűbb fekete, piros öltésekkel. A Trailhawk emblémák ugyanúgy megszállták a belteret, mint a karosszériát, a 8,4 colos érintőképernyőn pedig külön offroad menüt találunk, amelyről leolvashatók a terepezéshez kapcsolódó beállítások és értékek.