Nemrég zárt tesztpályán vezettük a Tesla Model S-t. Az elektromos luxsuautó nyilván nem tökéletes, de azt mondhatjuk rá, hogy korszakalkotó
Nemrég zárt tesztpályán vezettük a Tesla Model S-t. Az elektromos luxsuautó nyilván nem tökéletes, de azt mondhatjuk rá, hogy korszakalkotó

Kínában is gyárt majd elektromos autókat a Tesla

Kínában is gyárt majd elektromos autókat a Tesla

Nemrég zárt tesztpályán vezettük a Tesla Model S-t. Az elektromos luxsuautó nyilván nem tökéletes, de azt mondhatjuk rá, hogy korszakalkotó
Mi is vezettük a Tesla első autóját, az elektromos sportautót. Jövőre kapható lesz a Model X nevű SUV, szintén hét üléssel
Egyedül a konnektorról tölthető Porsche Panamera Hybrid mérhető a Model S-hez. A Porsche a szabványos ciklus tötymörgésével 36 kilométert tehet meg tisztán elektromosan, de utána hibridként addig megy, amíg a benzin kitart
Végül a szénszálas karosszériás i3 és a hasonlóan újszerű ötajtós villanyautó elől elhozta az Év Autója címet a sokkal kevesebbe kerülő Peugeot 308
46,1:53,9 százalék a tömegeloszlás a két tengely között. A mély súlyponttal nagyon stabil az útfekvés
Nem egy egzotikus, kis szériás rétegmodell. Idén 35 000 darab készülhet belőle
Ha sikerül jól rajtolni, 4,7 mp elég százig és 19,0 másodperc 200 km/óra eléréséig
Szokni kell: domináns az óriási képernyő középen, a műszeregység is digitális
Kínában is gyárt majd elektromos autókat a Tesla 32
Közepes a minőségérzet, a fejtér nem túl nagy és az ülés kényelme is csak átlagos
Talán ez az üreg a kihajtható gyermeküléspad helye
645 literes a hátsó csomagtartó. Ide rendelhető két pótülés gyermekeknek
Feláras a 60 helyett 85 kWh kapacitású akkumulátor
Kínában is gyárt majd elektromos autókat a Tesla 37
Kínában is gyárt majd elektromos autókat a Tesla 38
Szinte minden funkció a motorfék és az elektromos visszatáplálás erősségétől a légrugós futómű beállításáig az egész estét betöltő képernyőn vezérelhető
Ezek a kapcsolók ismerősek a Mercedesekből
Az orrban egy apró csomagtérnek maradt hely. A villanymotor hátul van, az autó hátsókerék-hajtású
Kínában is gyárt majd elektromos autókat a Tesla 42
Elég igénytelen műanyagból van a napellenző, az extrákkal 90 ezer eurós autóban rossz ilyesmit látni
Ritkán jön fel ez az üzenet. A hatótáv akár 500 km lehet, a reálisan megtehető út  350-400 km két feltöltés között
Fotó megosztása:
Kínában is gyárt majd elektromos autókat a Tesla 45 A CNN tévécsatornának Elon Musk elmondta, hogy a lehető leghamarabb be szeretnék indítani a Teslák gyártását Kínában, ez azonban akár három évet is igénybe vehet. A tervről az idén további részleteket tesznek majd közzé.
    
A gyártás Kínába telepítése lényegesen csökkentené a Teslák helyi árát, mivel mentesülhetnének a meglehetősen magas importvám alól. Sőt, a vásárlók a helyben gyártott elektromos autókra nyújtott állami kedvezményekre is jogosulttá válnának.
   
A Tesla tavaly az első háromnegyed évben 3025 autót adott el Kínában, a teljes évben pedig a becslések szerint 4 ezret. Miközben az Egyesült Államokban 76 ezer dollárba kerül egy Tesla Model S, Kínában az ára 106 ezer dollár.