A vicc az egészben, hogy a német műhely nem is saját karosszériakitjét szerelte fel az M4-esre, hanem a Vorsteiner vészjósló aerodinamikai csomagja mellett döntött.

Persze lehet, hogy csak mi nem vagyunk tisztában a germán tuningszcéna belső szerkezetével, és a két vállalat valahol a mélyben egy tőről gyökerezik, és végső soron mindegy is: míg a BMW M4 alaphelyzetben egy tekintélyt parancsoló megjelenésű kupé, ez az átgyúrt kiadás nem tiszteletet, hanem zsigeri félelmet ébreszt a szemlélőben. Ha az alkotóknak ez volt a szándéka, sikerrel jártak.

Nem széles: szééééééles! 1
Nem széles: szééééééles! 2

Nem széles: szééééééles!

Nem széles: szééééééles!

Nem széles: szééééééles! 10
Nem széles: szééééééles! 11
Nem széles: szééééééles! 12
Nem széles: szééééééles! 13
Nem széles: szééééééles! 14
Nem széles: szééééééles! 15
Nem széles: szééééééles! 16
Fotó megosztása:
Nem széles: szééééééles! 17 A TAG szerelői a karosszériaelemek cseréje mellett a felniket is leváltották: elöl 20×10,5, hátul 20×13,5 méretben dölyfösködnek a csiszolt titán színű, polírozott peremű keréktárcsák. A mögöttük dolgozó féknyergeket a fejtámaszok türkiz színére fényezték.

A hajtáslánc nem maradt teljesen gyári állapotban, bár konkrét számokat nem közöltek. Annyit lehet tudni, hogy az égéstermékek titán kipufogórendszeren és Akrapovic végcsövön keresztül távoznak, és a motorvezérlést is áthangolták.

Nem széles: szééééééles! 18