A Fiat 500 példáján már láthattuk, hogy a cukiság és az önveszélyes teljesítményhajhászás remekül kiegészíti egymást. Tudja ezt a Nissan is, a Juke-ból eddig is készültek túlmotorizált változatok, sőt, egy extrém téli kiadást is összehoztak. Amit azonban most prezentált a fejlesztőcsapat, az kimeríti a felelőtlenség fogalmát.

A Goodwoodi Sebességfesztiválon mutatják be a Juke-R 2.0 tanulmányt. Az autó jobbára csak megjelenésében idézi a kis terepjárót, futóműve és hajtáslánca a GT-R Nismo szupersportkocsiból származik. Nem példa nélküli az ötlet, hiszen a 2011-es Juke-R tanulmány már ugyanezt megvalósította, ám most emelték a tétet: a teljesítmény 600 lóerőre nőtt, igazodva a GT-R Nismo motortuningjához.

600 lóerős városi terepjáró?! 1
600 lóerős városi terepjáró?! 2

600 lóerős városi terepjáró?!

600 lóerős városi terepjáró?!

600 lóerős városi terepjáró?! 22
600 lóerős városi terepjáró?! 23
600 lóerős városi terepjáró?! 24
600 lóerős városi terepjáró?! 25
600 lóerős városi terepjáró?! 26
600 lóerős városi terepjáró?! 27
600 lóerős városi terepjáró?! 28
600 lóerős városi terepjáró?! 29
600 lóerős városi terepjáró?! 30
600 lóerős városi terepjáró?! 31
600 lóerős városi terepjáró?! 32
600 lóerős városi terepjáró?! 33
600 lóerős városi terepjáró?! 34
600 lóerős városi terepjáró?! 35
600 lóerős városi terepjáró?! 36
600 lóerős városi terepjáró?! 37
600 lóerős városi terepjáró?! 38
600 lóerős városi terepjáró?! 39
600 lóerős városi terepjáró?! 40
Fotó megosztása:
600 lóerős városi terepjáró?! 41 Az autó karosszériáját alapjaiban dolgozták át: több mint kétszeresére növelték az első lökhárítóba vágott hűtőnyílásokat, az idomot, akárcsak a hátsót, szénszálas műanyagból formázták meg. A kerékívtoldatokat szintén karbonból készítették el, akárcsak a küszöböket vagy a motorházfedélbe vágott hűtőnyílásokat. A fényszórók és a kerékdobok a szériamodelltől származnak, a keréktárcsák pedig a GT-R-től. Az utastér változatlan maradt, eltekintve a fekete tetőkárpitozástól.

Rengeteg további kép a !