Használtautó-vásárlás előtt a megfelelő típus kiválasztása eleve nehéz és legtöbb esetben a motorváltozatok között sem könnyű dönteni. Cikkünk mindkét kérdésben segíteni igyekszik
Használtautó-vásárlás előtt a megfelelő típus kiválasztása eleve nehéz és legtöbb esetben a motorváltozatok között sem könnyű dönteni. Cikkünk mindkét kérdésben segíteni igyekszik

Minden titok kiderül a hazai használt autókról

Minden titok kiderül a hazai használt autókról

Használtautó-vásárlás előtt a megfelelő típus kiválasztása eleve nehéz és legtöbb esetben a motorváltozatok között sem könnyű dönteni. Cikkünk mindkét kérdésben segíteni igyekszik
Negyedmillió forintból Swiftet érdemes venni. Ha van rá legalább 350 ezer Ft, akkor a 16 szelepes 1,3-ast, ha nincs, a sima 68 lóerős 1,3-ast választanám
A legjózanabb választásnak a nyolcszelepes, szögegyszerű ezerhatos tűnik, 87 lóerővel
Könnyen gazdára talál egy jó állapotú E12-es Corolla. Elég hozzá a benzines alapmotor
Kerülnénk a dízel Mondeókat, elrettentő futásteljesítményük miatt. A benzinesekkel sokkal csekélyebb a kockázat
Előnyben részesítenénk az 1,9 literes TDI-t a kétezressel szemben
Nehéz kitalálni, melyik motorváltozat legyen a befutó?
Fotó megosztása:
Nehéz kitalálni, melyik motorváltozat legyen a befutó?

Nehéz kitalálni, melyik motorváltozat legyen a befutó?


Az Autós Nagykoalíció elnöke szerint a jövő év végére készülhet el a minden fontos adatot tartalmazó hazai járműtörténeti adatbázis. Knezsik István úgy érzi, hogy ehhez megvan a politikai akarat, így akár már az ősszel megszülethet a szükséges jogszabály.

Az egységes járműtörténeti adatbázis többek között tartalmazná a kilométeróra-nyilvántartást, de arról is lennének információk benne, hogy mikor és milyen szervizben járt az autó.

Knezsik István szerint az adatbázist évente százezernél is többször használhatnák az emberek, mert a használtautó-adásvételek száma jóval meghaladja ezt a szintet.

(Forrás: Napi Gazdaság)