Félelmetes 288 888 dollárt, azaz 66 millió forintot kérnek el a DMC ördögi tuningjáért – és ebben nincs benne az alapanyag, azaz a 700 lóerős, durván 100 millió forintba kerülő Lamborghini Aventador. 

És hogy mit kap az ember azért a pénzért, amiből egy Huracánt is bőven hazavihetne az Aventador mellé (persze csak ha nincs már egy otthon)? Mindenekelőtt ezer lóerőt, pontosabban 998-at, de azon a kettőn már igazán ne vesszünk össze.
A közel 50 százalékos teljesítményugrást új üzemanyagellátó rendszer, hengerenkénti fojtószelep, átprogramozott ECU, módosított turbó és számos további apró beavatkozás révén érték el. Lecserélték a keréktárcsákat és a futóművet is. 
Nem pimaszság egy autó vételárának a kétharmadát elkérni egy tuningért? Nem, ha hasonló arányban növeljük a teljesítményt.
Nem pimaszság egy autó vételárának a kétharmadát elkérni egy tuningért? Nem, ha hasonló arányban növeljük a teljesítményt.

Véres szájú Lambo ezer lóerővel!

Véres szájú Lambo ezer lóerővel!

Nem pimaszság egy autó vételárának a kétharmadát elkérni egy tuningért? Nem, ha hasonló arányban növeljük a teljesítményt.
Véres szájú Lambo ezer lóerővel! 12
Véres szájú Lambo ezer lóerővel! 13
Véres szájú Lambo ezer lóerővel! 14
Véres szájú Lambo ezer lóerővel! 15
Véres szájú Lambo ezer lóerővel! 16
Véres szájú Lambo ezer lóerővel! 17
Véres szájú Lambo ezer lóerővel! 18
Fotó megosztása:
Véres szájú Lambo ezer lóerővel! 19
Ami az optikai módosításokat illeti, azok magukért beszélnek: a Veneno által ihletett szárnyak, stabilizátorok, diffúzor és középen kivezetett, négyes kipufogó őrjíti meg a szemlélőket. Ráadásul a DMC ötletes megoldást talált arra, hogy véletlenül se jöjjön szembe a vásárlóval saját autója, ha már kifizetett rá egy vagyon (illetve kettőt): bármilyen színt rendel is az ügyfél, azt a színt csak egyszer hajlandó kikeverni a cég, így gyakorlatilag egyedi és megismételhetetlen az LP998 minden példánya.