Mädchen und Motoren, azaz lányok és motorok: szokatlan, de legalább figyelemfelhívó név egy versenyautók tuningolására szakosodott cégnek. Legutóbbi munkájuk láttán azt hisszük, értjük is, miért választották ezt az elnevezést. Először is fogtak egy Opel GT-t, bízva abban, hogy a General Motors gyújtászár-mizériája nem sújtja ezt a példányt. Az eredetileg kicsit túlsúlyos, 1325 kilós gépet kíméletlen fogyókúrára küldték, amelynek végén csaknem két mázsával csökkent a versenysúlya. 

A fennmaradó 1150 kilót vélhetően vidáman mozgatta volna a modell eredeti kétliteres, 264 lóerős turbómotorja is, de a lányok barátai nem lacafacáztak, és beműtötték az autó orrába a General Motors LS3 kódjelű, nyolchengeres blokkját. Ez a 6,2 literes erőforrás annak idején a 2008-as Chevy Corvette alapmotorjaként debütált, teljesítménye kezdetben 436 lóerő volt, de a gyártás végére elérte a 442-t. 
Egy német tuningcég gondolt egy merészet, és egy levedlett Opel GT romjaira félelmetes versenyautót építe
Egy német tuningcég gondolt egy merészet, és egy levedlett Opel GT romjaira félelmetes versenyautót építe

Iszonyatos Opel, Corvette-motorral

Iszonyatos Opel, Corvette-motorral

Egy német tuningcég gondolt egy merészet, és egy levedlett Opel GT romjaira félelmetes versenyautót építe
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 12
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 13
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 14
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 15
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 16
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 17
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 18
Fotó megosztása:
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 19
Ide természetesen nem alapkivitelében építették be: az 1,1 tonnás Opel GT-t 530 büszke ló mozgatja. Minden egyes lóerőre 2,1 kilogramm jut, ami kimeríti a közveszélyesség fogalmát – nem véletlen, hogy nem utcára, hanem versenypályára szánják alkotásukat a német fiúk. 
A blokkot a Corvette ZR1 hatos kézi sebességváltója köti össze a hátsó kerekekkel; a fékeket a Porsche 911 GT3 RS-ből vették át, elöl hat-, hátul négydugattyús nyergek szorongatják a masszív tárcsákat. A kipufogórendszer egyedi, a kipörgésgátlót a Racelogic fejlesztette. Az utastérben versenyülések és -kormány, digitális kijelző és FIA-homológ bukókeret várja a pilótát, a légkondi és a rádió a fogyókúra áldozatául esett.
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 20
Iszonyatos Opel, Corvette-motorral 21