Miközben az Audi a BMW X4 piacát ostromolná a TT Outdoor Concept terepkupéval, a Mercedes-Benz egy méretosztállyal feljebb, a hamarosan megújuló BMW X6 ellenében próbál alternatívát nyújtani. 

Nyers fémfelületet idéz, és ezzel a XX. század ötvenes éveinek legendás versenyautói, az Ezüst nyilak előtt tiszteleg a bonyolult nevű Mercedes-Benz Concept Coupé SUV fényezése, miközben a tanulmány kívülről megvilágított küszöbjei a terepjárók oldalsó fellépőit idézik – új koncepcióautójának kettős pozicionálását nem bízta a véletlenre a gyár. 
A BMW X6 ellenfelének szánja új tanulmányautóját a Mercedes. Az M-osztály méreteit a GLA stíluselemeivel elegyíti a koncepció.
A BMW X6 ellenfelének szánja új tanulmányautóját a Mercedes. Az M-osztály méreteit a GLA stíluselemeivel elegyíti a koncepció.

A Mercedes is terepkupét épít

A Mercedes is terepkupét épít

A BMW X6 ellenfelének szánja új tanulmányautóját a Mercedes. Az M-osztály méreteit a GLA stíluselemeivel elegyíti a koncepció.
A Mercedes is terepkupét épít 34
A Mercedes is terepkupét épít 35
A Mercedes is terepkupét épít 36
A Mercedes is terepkupét épít 37
A Mercedes is terepkupét épít 38
A Mercedes is terepkupét épít 39
A Mercedes is terepkupét épít 40
A Mercedes is terepkupét épít 41
A Mercedes is terepkupét épít 42
A Mercedes is terepkupét épít 43
A Mercedes is terepkupét épít 44
A Mercedes is terepkupét épít 45
A Mercedes is terepkupét épít 46
A Mercedes is terepkupét épít 47
A Mercedes is terepkupét épít 48
A Mercedes is terepkupét épít 49
A Mercedes is terepkupét épít 50
A Mercedes is terepkupét épít 51
A Mercedes is terepkupét épít 52
A Mercedes is terepkupét épít 53
A Mercedes is terepkupét épít 54
A Mercedes is terepkupét épít 55
A Mercedes is terepkupét épít 56
A Mercedes is terepkupét épít 57
A Mercedes is terepkupét épít 58
A Mercedes is terepkupét épít 59
A Mercedes is terepkupét épít 60
A Mercedes is terepkupét épít 61
A Mercedes is terepkupét épít 62
Fotó megosztása:
A Mercedes is terepkupét épít 63
A Concept Coupé SUV 4935 mm hosszú, 1739 magas, és 2044 mm széles; tengelytávja 2916 mm: gyakorlatilag azonos tengelytáv mellett tehát hosszabb, szélesebb és alacsonyabb az M-osztálynál; a tekintélyes karosszéria alatt óriási, 22 colos kerekek feszülnek. A karosszéria hátsó kialakítását az S-osztály Coupé ihlette; a jövőben ez a vízszintes elrendezés lesz a Mercedes kupék szabványos farkialakítása. 
A tanulmányautó hagyományos belső égésű erőforrást kapott. A háromliteres, hathengeres motor legnagyobb teljesítménye 333 lóerő, nyomatékcsúcsa 480 Nm. A twin turbó V6-oshoz a márka ötféle üzemmódban (komfort, csúszós út, sport, sport+, egyéni) működtethető, kilencfokozatú automata sebességváltója csatlakozik. 
A Mercedes is terepkupét épít 64
A menetteljesítményeket nem részletezi a Mercedes, de a kerámia fékrendszer komoly dinamikára enged következtetni. Elöl kettős keresztlengőkarokat, hátul multilink felfüggesztést kapott a tanulmány, a légrugózás kerekenként szabályozható csillapítást és aktív oldaldőlés-stabilizálást tud.
A Mercedes is terepkupét épít 65
A Mercedes is terepkupét épít 66
A Mercedes is terepkupét épít 67