Mintha 3D-s nyomtatóval készülnének, úgy emelkednek ki a porból azok a vállalkozások, amelyek gigantikus ígéretekkel szeretnének betörni az autóiparba. 

Ha ötezer lóerőt nem is ígér, mint távoli közel-keleti rokona, az XTR adottságai nem elhanyagolhatók. 
5.0 V8 motorját választhatóan egy darab kompresszor vagy egy pár turbófeltöltő acélozza, a teljesítmény 550-től 750 lóerőig terjed, a forgatónyomaték értéke legalább 773 Nm. A kovácsolt vas hajtókarok egyik végén alumínium dugattyúkat, a másikon szintén kovácsolt főtengelyt találunk, amely hatfokozatú kéziváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. 
Hamarosan megvalósulhat a BXR Motors első szupersportkocsija, a Bailey Blade XTR. 750 lóerő, 322 km/óra, és abszolút nem létező előélet.
Hamarosan megvalósulhat a BXR Motors első szupersportkocsija, a Bailey Blade XTR. 750 lóerő, 322 km/óra, és abszolút nem létező előélet.

Noname autó, ötvenmillióért

Noname autó, ötvenmillióért

Hamarosan megvalósulhat a BXR Motors első szupersportkocsija, a Bailey Blade XTR. 750 lóerő, 322 km/óra, és abszolút nem létező előélet.
Noname autó, ötvenmillióért 21
Noname autó, ötvenmillióért 22
Noname autó, ötvenmillióért 23
Noname autó, ötvenmillióért 24
Noname autó, ötvenmillióért 25
Noname autó, ötvenmillióért 26
Noname autó, ötvenmillióért 27
Noname autó, ötvenmillióért 28
Noname autó, ötvenmillióért 29
Noname autó, ötvenmillióért 30
Noname autó, ötvenmillióért 31
Noname autó, ötvenmillióért 32
Noname autó, ötvenmillióért 33
Noname autó, ötvenmillióért 34
Noname autó, ötvenmillióért 35
Noname autó, ötvenmillióért 36
Fotó megosztása:
Noname autó, ötvenmillióért 37
Noha az üveg- vagy szénszálas karosszériapanelekkel borított (ennek megfelelően 1090-1270 kg tömegű) autó már májusban is létezett, a belterét először most, a las vegas-i SEMA tuningkiállításon csodálhattuk meg. A vezetői környezet legszembetűnőbb eleme a 13 colos (!) érintőképernyő, amelyről minden fedélzeti funkció vezérelhető. 
A BXR ára ugyan már megvan – a műhely negyedmillió dollárban, azaz 55 millió forintban gondolkodik -, a műszaki adatok azonban még nem véglegesek. Igaz, ha nem javulnak tovább, menettulajdonságai akkor sem lebecsülendők: a 3,2 másodperces gyorsuláshoz és a 322 km/óra végsebességhez szerencsére igényes, elöl-hátul független, elektronikusan szabályozható csillapítású futómű tartozik.
Noname autó, ötvenmillióért 38
A az XTR tavaszi prototípusa is megcsodálható.