Elég végigböngészni két-három újautó-katalógust, hogy zúgni kezdjen a fejünk a sok értelmetlen, belemagyarázós, fennhéjázó színnévtől. Az új Viper GTS esetében csak saját magukat okolhatják majd a sportkocsi rajongói, ha a friss kék árnyalat idétlen néven szerepel majd az opciós listán: arról ugyanis pályázaton dönt a gyártó SRT. 

Egyelőre tizenegyezer (igen, 11 000) javaslatot dobtak be a márka elektronikus ötletládájába, most megkezdődött a szavazás. A tizenegyezerből egyelőre a következő három vezeti a mezőnyt: Competition Blue, Overtaking Blue és Viral Blue, azaz versenykék, előzéskék és víruskék. 
Jövő hétfőn hirdetnek győztest, a szerencsés kiválasztott jutalma egy belépő a legendás Daytonai 24 órás versenyre, amit ráadásul az SRT Viper Design csapat vendégeként és társaságában tölthet el a rajongó. 
Neve még nincs, de él 1
Neve még nincs, de él 2

Neve még nincs, de él

Neve még nincs, de él

Neve még nincs, de él 10
Neve még nincs, de él 11
Neve még nincs, de él 12
Neve még nincs, de él 13
Neve még nincs, de él 14
Neve még nincs, de él 15
Neve még nincs, de él 16
Fotó megosztása:
Neve még nincs, de él 17
A pályázat innen Magyarországról nézve teljességgel érdektelen, viszont kiváló apropót jelent arra, hogy újra írhassunk a 8,4 literes, 648 lóerős V10-essel hajtott, másfél tonnás fenevadról.
A tegnap megnyílt SEMA tuningkiállításon megtekinthető, új […]kék Viper GTS modellt egy sor gyári tartozékkal szerelték fel, a szénszálas motortér-merevítőtől kezdve a szénszálas-alumínium szelepfedeleken át a fém pedálkészletig, a szénszálas tárolórekesztől az alumínium küszöbborításig.