Gyári kitekkel felszerelt autók, rajongói pályázaton kiválasztott és megvalósított tervek, valamint lelkes tulajdonosok által benevezett, saját átépítések egyaránt láthatóak lesznek azon a parcellán, ahol a Lexus prémium sportszedánját, a BMW 3 és az Audi A4 ellenfeleként fellépő IS-t mutatja be, mégpedig lenyűgöző sokszínűséggel.

IS Design Challenge: a gyár által kiírt tuningpályázat győztes pályaműve, Robert Evans' munkája. Az autót a VIP Auto Salon építi meg, szénszálas utastere és háromrészes keréktárcsája mellett brutális karosszériaelemek jellemzik.

IS Design Challenge: a gyár által kiírt tuningpályázat győztes pályaműve, Robert Evans’ munkája. Az autót a VIP Auto Salon építi meg, szénszálas utastere és háromrészes keréktárcsája mellett brutális karosszériaelemek jellemzik.

A motorra gyúrt: Philip Chase IS 340-ese 3,4 literre felfúrt blokkot és egy Garrett GTX3582R turbót kapott. Az autó teljesítménye így több mint 710 LE, ami indokolttá teszi a Sparco versenyüléseket.

A motorra gyúrt: Philip Chase IS 340-ese 3,4 literre felfúrt blokkot és egy Garrett GTX3582R turbót kapott. Az autó teljesítménye így több mint 710 LE, ami indokolttá teszi a Sparco versenyüléseket.

Gépnarancs: a Paul Tolson és Gabriel Escobedo által átépített IS 250 F SPORT látványos fényezése szélesített karosszériát díszít; az Emotion CR Kiwami felnik a Work Wheelstől származnak. További ínyencségek: légrugózás, Rotora fékek és sportkipufogó.

Gépnarancs: a Paul Tolson és Gabriel Escobedo által átépített IS 250 F SPORT látványos fényezése szélesített karosszériát díszít; az Emotion CR Kiwami felnik a Work Wheelstől származnak. További ínyencségek: légrugózás, Rotora fékek és sportkipufogó.

Szamuráj harcos: a japán Tommykaira karosszériaidomait, sportkipufogót, valamint 20 colos, kötött forgásirányú Vossen keréktárcsákat kapott a kanárisárga IS 350 F SPORT.

Szamuráj harcos: a japán Tommykaira karosszériaidomait, sportkipufogót, valamint 20 colos, kötött forgásirányú Vossen keréktárcsákat kapott a kanárisárga IS 350 F SPORT.

Szenek szárnyán: a Seibon Carbon nevéhez híven szénszálas kiegészítőkkel dobta fel a 2014-es IS 350 F SPORT modellt. Jutott belőle a gépház és a csomagtér fedelére, a könnyű anyagból készültek a kerékdobok, az oldalsó küszöb és a hátsó légterelő. Emellett A’Pexi futómű, egyedi szívócső és 20 colos Volk Racing G27 keréktárcsák is találhatók a fekete-fehér játékoson.

Szenek szárnyán: a Seibon Carbon nevéhez híven szénszálas kiegészítőkkel dobta fel a 2014-es IS 350 F SPORT modellt. Jutott belőle a gépház és a csomagtér fedelére, a könnyű anyagból készültek a kerékdobok, az oldalsó küszöb és a hátsó légterelő. Emellett A’Pexi futómű, egyedi szívócső és 20 colos Volk Racing G27 keréktárcsák is találhatók a fekete-fehér játékoson.

Lexus IS AWD (2014) Gordon Ting
Gordon Ting számára mindegy, milyen a motor, a lényeg az összkerékhajtás. A bringaszállító csak álca: egyedi szívócsövével, Street Flex rugóstagjaival, sportkipufogójával, Brembo fékjeivel, Sparco üléseivel és filigrán bukókeretével, no meg piros felnijeivel ez az IS igazi vadállat.

Lexus IS AWD (2014) Gordon Ting
Gordon Ting számára mindegy, milyen a motor, a lényeg az összkerékhajtás. A bringaszállító csak álca: egyedi szívócsövével, Street Flex rugóstagjaival, sportkipufogójával, Brembo fékjeivel, Sparco üléseivel és filigrán bukókeretével, no meg piros felnijeivel ez az IS igazi vadállat.

Mattfekete szépség 2007-ből: egy szerető ügyfél igényesen átalakított Lexus IS 250-ese

Mattfekete szépség 2007-ből: egy szerető ügyfél igényesen átalakított Lexus IS 250-ese

Maricar Cortez előző generációs, kompresszoros Lexus IS 300-asa 2004-ből. A Lexus büszke arra, mit hoznak ki ügyfelei az autóból.

Maricar Cortez előző generációs, kompresszoros Lexus IS 300-asa 2004-ből. A Lexus büszke arra, mit hoznak ki ügyfelei az autóból.

Bónusz: Lexus LFA De Alwis: Artisan Spirits szénszálas karosszériaelemek, 20 colos Work Gnosis HS202 keréktárcsák

Bónusz: Lexus LFA De Alwis: Artisan Spirits szénszálas karosszériaelemek, 20 colos Work Gnosis HS202 keréktárcsák